TDR 125 - instrumentpanel
Fra : Jens Bering

Dato : 19-07-02 16:04

Hej NG

Neutralpæren er sprunget kan jeg komme til at skifte den ved at skrue de to
skrøbelige unbrakkoskruer ud der sidder fortil (det virker næsten for let
ift. hvad jeg kender yamaha for!)??

Forresten hvem ligger inde med et forrør, eller ved hvor jeg kan få et uorg.
DT'erens passer IKKE!

Hvem har svaret?

God weekend!

JB

--
Spring over hvor gærdet er tilstrækkeligt lavt
- der er for lang vej til det laveste punkt!

Fra : flemsus

Dato : 19-07-02 19:46

"Jens Bering" <jdbnospam@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> --
> Spring over hvor gærdet er tilstrækkeligt lavt
> - der er for lang vej til det laveste punkt!

Tror du ikke det er snyde skruer, de er garanteret bare støbt.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Jens Bering

Dato : 20-07-02 17:55

> Tror du ikke det er snyde skruer, de er garanteret bare støbt.
> Mvh. Flemming Sørensen

[KLIP]

Du har fuldstændih ret - billigt kram

Pærerne skiftes endnu lettere ( kan pilles ud med fingrene uden at skille
noget som helst

JB