Adly? Er det noget skrammel?
Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 19-07-02 15:43

En butik her i nærheden er begyndt at sælge Adly "plastik-knallerter"
Er de noget værd eller noget forbandet skrammel?

--
Mvh. Hans-Jacob
Jeg søger en Titi@ NMP-100u

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-07-02 17:54

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@JUNKMAILhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg søger en Titi@ NMP-100u
> Behøver ikke kasse, manualer, kabler
> og andet bare selve afspilleren... Mail mig

Bare ordet "plastik-knallert" burde vel sige alt, ikke fordi jeg kender den,
men det var dit udtryk

Kim Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-07-02 17:56

> [...]
> Jeg søger en Titi@ NMP-100u
> Behøver ikke kasse, manualer, kabler
> og andet bare selve afspilleren... Mail mig

Hej igen

Du kan i øvrigt se mere her http://www.hercheemoto.com/

Kim Larsen

Fra : Morten Christensen

Dato : 19-07-02 18:09

Det er skrammel.

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : L.K

Dato : 20-07-02 08:06

Hold dig fra den skod knallert

Fra : Bjørn

Dato : 23-07-02 21:42

For 4 år siden købte jeg en Adly Cat 50, og den har kørt problemfrit i al
den tid. Jeg kan kun anbefale den.

mvh Bjørn