Betatestere søges til JQ-Data FTP-Server V~
Fra : Kenneth Vindum

Dato : 19-07-02 15:18

Hej Alle!

Tag et kig på: www.jqdata.dk/ftp

Jeg håber at I vil tage godt imod serveren, og få den testet godt og
grundigt!

Mange hilsner fra
Kenneth Vindum (JQ-Data)

Fra : Kenneth Vindum

Dato : 21-07-02 13:34

hovsa...jeg glemte at skrive, at serveren er open source.

/Kenneth

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 21-07-02 17:22

"Kenneth Vindum" <kenneth@jqdata.dk> writes:

> hovsa...jeg glemte at skrive, at serveren er open source.

Kan den køre som dæmon uden at have vinduer åbne?

Kan man tilkoble et administrationsvindue når der er behov for det?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Kenneth Vindum

Dato : 22-07-02 16:49

Hej Thorbjørn.
Ja, serveren kan fint køre som deamon. Du kan starte den med:

javaw -jar jqdata-ftp.jar -startet -usynlig

Så starter den op usynlig og startet. Skal der tilkobles grafik, bliver du
nødt til at genstarte den uden parametrene.

/Kenneth

Fra : Mikkel Nielsen

Dato : 22-07-02 19:47

Ligner et godt stykke arbejde Kenneth :)

Fra : Kenneth Vindum

Dato : 23-07-02 17:02

Takker