Skærme
Fijala 3554
Ligner beskidt bagside på frontglas
Fra : Blaster

Dato : 19-07-02 13:47

Hej

Min Sony G-420 er lidt grålig i nederste højre hjørne, hvis man bevæger et
vindue i Windows, i området eller man ser på en hvid/lys ensartet baggrund
ser det ud som glasset er beskidt på bagsiden. Nogle ville sikkert ikke
bemærke det, og jeg er derfor i tvivl om det er en egentlig fejl. Er der
andre der har oplevet det eller noget lignende??

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-07-02 14:54

Blaster <blaster25@hotmail.com> skrev:

> [...]
> Nogle ville sikkert ikke bemærke det, og jeg er derfor i tvivl om det
> er en egentlig fejl. Er der andre der har oplevet det eller noget

Mine forældre havde engang et fjernsyn hvor der var et klart synligt
mærke efter den gummi suge prop der havde flyttet rundt på skærmen på
fabrikken før tuben blev sat på. Meget synligt, meget generende og
retur røg det.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Troels Christrup

Dato : 20-07-02 22:20

Jeg har samme skærm - en hvid baggrund er meget klar, nærmest blålig - i
nederste venstre hjørne.
I nederste højre hjørne er den brunlig grumset - næsten som om der sad en
belægning på bagsiden af glasset.

Jeg har været tæt på at ringe til deres on-site service flere gange.
Jeg er meget interesseret i at finde ud af hvad der er galt med skærmen!!

Troels

Fra : Troels Christrup

Dato : 20-07-02 22:21

Beskrev problemet i en post til denne gruppe d. 22/6

Troels

Fra : Blaster

Dato : 20-07-02 22:35

Det er nøjagtig samme problem jeg har med min, dog kun problemet i nederste
højre hjørne .. men nu gider jeg ikke se på det mer, så på mandag bliver
der taget kontakt til onsite-service ..

Mvh

Fra : Troels Christrup

Dato : 21-07-02 12:05

Ville sætte pris på at blive holdt update.
Jeg kan levende forestille mig at deres on-site service stiller med en
skærm:

1: der er produceret meget før min
2: at det er en rygerskærm
3: den har været slæbt med til 20 LAN-fester og har fået en masse knubs.
4: den har ikke det samme problem min skærm er beheftet med, men til gengæld
virker usb-porten ikke, ligesom den har en grel geometrifejl.
5: osv osv osv

Troels

Fra : Blaster

Dato : 21-07-02 14:50

Plejer de da at komme med sådan noget skidt?? for jeg gider ikke se mer på
egen med det grå hjørne ..

Fra : Troels Christrup

Dato : 21-07-02 19:04

> Plejer de da at komme med sådan noget skidt?? for jeg gider ikke se mer på
> egen med det grå hjørne ..

Min pointe var blot at det er en brugt skærm man får i bytte - ikke en
fabriksny.
Troels

Fra : Blaster

Dato : 21-07-02 19:22

Det er jo det, men så må jeg bytte den igen, hvis den er til at smide i søen
..

Fra : Blaster

Dato : 22-07-02 14:35

Jeg må ærlig indrømme at jeg er i tvivl om jeg skal kontakte onsite service
... for jeg gider ikke bytte min skærm 3-4 gange fordi jeg får en der er
skæv, beskidt eller hvad ved jeg.
Hvorfor bytter de egentlig skærmen ud med en brugt ?? det er da egentlig for
dårligt.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 22-07-02 15:41

"Blaster" <blaster25@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3d3c09f2$0$12721$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> skæv, beskidt eller hvad ved jeg.
> Hvorfor bytter de egentlig skærmen ud med en brugt ?? det er da egentlig for

Hej Blaster
Den skærm du skal have byttet er jo også brugt - så det er da ganske reelt - brugt til brugt
Med venlig hilsen
Paul Ø. Sørensen

Fra : Blaster

Dato : 22-07-02 16:24

Ja, det er jo rigtig nok... men alligevel, du burde jo få en der bedre end
den du afleverer og det vist ikke altid tilfælde, har jeg hørt.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 22-07-02 16:38

"Blaster" <blaster25@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3d3c23a7$0$26763$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ja, det er jo rigtig nok... men alligevel, du burde jo få en der bedre end
> den du afleverer og det vist ikke altid tilfælde, har jeg hørt.
> [...]
Hej Blaster
Ja se det er en anden ting den skærm du modtager skal være iorden
repareret og kontrolleret
Med venlig hilsen
Paul Ø. Sørensen

Fra : Blaster

Dato : 22-07-02 16:46

Jep .. og det vil jeg håpe den er jeg får.. for nu er jeg træt af min egen

Fra : Blaster

Dato : 23-07-02 14:10

Hej

Jeg har nu haft kontakt med Onsite-service og fik følgende muligheder, at få
fikset min egen (må dog så undvære en skærm) eller at få en anden i bytte.
De sagde skærmen jeg ville få i bytte højst ville være 1-2 mdr. ældre end
min, pga. min er ret ny. Jeg kunne dog ikke få en ny i bytte, og forstod
det således at min ikke var ny nok til det. Min skærm er for øvrigt ca. 2
mdr. gammel.
Jeg vil så blive kontaket inden for de næste 2 dage hvor der vil blive
aftalt hvornår de kommer og bytter.