Generer/skift grafik ved mouseover
Fra : Schwartzlose

Dato : 14-02-01 21:05

Hej alle

Jeg søger hjælp til følgende problem:

Jeg har en billede med et antal "hotspots" i FP2k. Når musen kommer over ét
af disse hotspots ønsker jeg at skifte grafikken (et billede) ud i et
bestemt område.
Jeg ønsker at anvende samme område for alle 6 hotspots.

Kan I hjælpe ? Jeg ved ikke hvor jeg skal begynde !

mvh

Ken

Fra : jopa

Dato : 14-02-01 21:26

Schwartzlose skrev bla..

> [...]
> bestemt område.
> Jeg ønsker at anvende samme område for alle 6 hotspots.

Brug JavaScript.
Jeg mener der ligger et på www.script.dk som du kan bruge

jopa

www.jp-web.dk