Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Palit Microsystems Daytona GeForce4 Ti og ~
Fra : schlafer

Dato : 19-07-02 11:30

Hej mg
Hvilken ledning skal jeg købe til mit Palit Microsystems Daytona GeForce4 Ti
så jeg kan bruge tv-out, syntes ikke at jeg kan finde noget omformer stik i
kassen, er dette sparet væk på disse modeller.
Håber på et svar.
Mange hilsner fra
Jørgen

Fra : Allan Kristensen

Dato : 19-07-02 13:45

Var der ikke et kabel med i kassen ??? det var der i min ! send en klage til
dem du har købt den af, så sender de nok et til dig...

..allan

Fra : Thf

Dato : 20-07-02 20:26

>Var der ikke et kabel med i kassen ??? det var der i min ! send en klage til
>dem du har købt den af, så sender de nok et til dig...
Heller ikke i mit, og jeg mener ikke at der er nogle i kassen på Palit
TI4200 kortenen, men ret mig hvis det er forkert.

Der skal vist bruges et Svideo stik.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 21-07-02 02:55

> Heller ikke i mit, og jeg mener ikke at der er nogle i kassen på Palit
> TI4200 kortenen, men ret mig hvis det er forkert.

Der er åbentbart kabel med i nogle af dem, i min var det ihvertfald.
Men det er kun et lille s-video kabel på ca. 1 meter, ikke nogen adapter til
composite :(

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 21-07-02 09:20

On Sun, 21 Jul 2002 03:55:29 +0200, "Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk>
wrote:

>til
>>
>Der er åbentbart kabel med i nogle af dem, i min var det ihvertfald.
>Men det er kun et lille s-video kabel på ca. 1 meter, ikke nogen adapter til
>composite :(

Der var også vedlagt et 1 meter S-VHS kabel i min æske, så kort at det
ikke kan bruges til noget.

Hvis man ikke har S-VHS stik på sit fjernsyn eller på sin video kan
man købe et konverterstik her http://makeashorterlink.com/?D25662051

Og et længere S-VHS kabel her. http://makeashorterlink.com/?H16641051