Vikinge-spil
Fra : KRISTIAN OLSEN

Dato : 19-07-02 10:58

Hej!

Er der nogen af jer, der kender til et spil a la Pharaoh, bare med Vikinger?

Jeg kan huske at jeg spillede en demo med nogle små søde Asterix-agtige
vikinger, der var landet på en kyst med deres skib, og så brugte de skibet
til at starte opbybningen af byen.

Hvad hedder spillet og hvilket firma har udgivet det?
--

Bedste Hilsner,

Kristian.

Fra : Torben Nielsen

Dato : 19-07-02 11:42

> Hvad hedder spillet og hvilket firma har udgivet det?

Jeg tror at du tænker på Cultures (1 og 2). Det er udviklet af
Funatics: http://www.funatics.de/html/english/games.html.

Mvh.
Torben

Fra : KRISTIAN OLSEN

Dato : 20-07-02 00:21

Tak skal i have, venner!

Det var et pletskud!

--
Bedste Hilsner,

Kristian.

Fra : Dopedog

Dato : 19-07-02 12:15

The Lost Vikings 1 + 2 er meget sjove spil efter min mening

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies,

Fra : F-P

Dato : 20-07-02 15:43

> [...]
> til at starte opbybningen af byen.
>
> Hvad hedder spillet og hvilket firma har udgivet det?

Jeg tror du tænker på Settlers!