Uploade.... af Billede T65 Ericsson
Fra : Banditten

Dato : 19-07-02 10:34

Hej med jer...

Jeg har et problem..... Jeg forsøger at uploade et Baggrundsbillede i en T65
med et datakabel, og det kommer også op i telefonen og den spørger om den
skal gemme det, men der er kun en blank skærm på telefonen men intet billede
og jeg har prøvet at uploade det i forskellige formater...

Jeg har også prøvet at uploade billeder fra Ericssons eget program, i
forskellige formater, og det er det samme det virker ikke....

Har også prøvet via a wap og hente baggrundsbilleder hjem og der virker
de....... Så man undres lidt over sådanne en fejl..

Datakablet virker sammen med Outlook og Ericssons egen software, og kan
sagtens synkronisere adressebog og kalender.........

Er der en der har en løsning på denne her, har også været forbi Sony
Ericsson og de siger ny firmeweare i telefonen, men jeg tror at fejlen
ligger et andet stede...

Jeppe

Fra : Ask

Dato : 19-07-02 11:06

Hej Jeppe
Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med dine problemer :( men måske kan du
hjælpe mig lidt :)

> Jeg har også prøvet at uploade billeder fra Ericssons eget program, i
> forskellige formater, og det er det samme det virker ikke....

Hvor finder jeg det program?

> Datakablet virker sammen med Outlook og Ericssons egen software, og kan
> sagtens synkronisere adressebog og kalender.........

Virker synkroniseringen godt? Hvad koster sådan et kabel og hvor finder jeg
softwaren?

Takker og held og lykke
Ask

Fra : Banditten

Dato : 19-07-02 12:59

Hej Ask....

Surt du ikke kunne hjælpe mig men, jeg kan da godt hjælpe dig....

Det kabel du skal bruge koster ca 400 kr. og hedder DRS-11 hvis det skal
komme fra ericsson og kobles via com porten, der er også et usb kabel der
kan det samme og det hedder DCU-10. Og kablet kan du finde hos hvilken som
helst mobilshop ellers kan det bestilles hjem. Du kan finde programmmer og
diverse hjælpe funktioner hos www.sonyericsson.com , der er også en direkte
link her
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?template=SP1&B=ie&PID=9869&LM=SIM_V&nore
dir=1 .

Og jo deres softweare virker godt, der er ingen problemer med at få outlook
2000 til af virke....

Jeppe

Fra : Ask

Dato : 22-07-02 10:41

Hey der ... Det er ser fedt ud det software :) takker

Fra : Banditten

Dato : 27-07-02 21:38

Det var så lidt.......... og det glæder mig at det virker....