Sæde til VFR - HJÆLP..
Fra : Christian Bech

Dato : 19-07-02 09:52

Hej,

Har lige købt den bedste MC der kan købes for penge nemlig en Honda VFR 750
fra '92. Den er bare for lækker..

Står desværre og mangler et nyt/brugt sæde til den. Nogen der ved hvor jeg
kan få sådan et? - skal også bruge den lille del der sidder op af røven på
en når man sætter den dims på der gør at man ikke kan ha' nogen bagpå..
(hva' hedder sådan en???)

Håber I kan hjælpe, så jeg kan trille lidt mere..

Christian

Fra : Janner

Dato : 19-07-02 10:26

Ja lidt *S*

Prøv at spørge på http://www.vfr.dk/ der må være nogen der har nogen
kontakter. For mange år siden havde jeg en 94'er VFR hvor jeg fik nogen
billige stumper fra England (bla. pladen foran støtte foden og div.) det
kostede ingen penge , men har sgu ikke adressen længere.

Hygge

Onkel Jan
CBR Fireblade 02
www.gugmc.dk