Palit Geforce 4 TI4200 TV-Out?
Fra : sls

Dato : 19-07-02 09:47

Er ved at købe dette kort, men har en ven, der snaker om noget dårlig tv-out
i på dette kort, men han kan ikke huske hvor han har læst det...
Ved i noget????

Mvh Sid

Fra : Kim Lehmann Poulsen

Dato : 19-07-02 09:55

> Er ved at købe dette kort, men har en ven, der snaker om noget dårlig
tv-out
> i på dette kort, men han kan ikke huske hvor han har læst det...
> Ved i noget????
noget med at den tv out chip der anvendes på dette kort ikke ligefrem er
noget at råbe hurra for.

Mvh Kim

Fra : 0nkel

Dato : 19-07-02 15:17

"Kim Lehmann Poulsen" <KLP@Vejen-net.dk> wrote in message news:<TsQZ8.17090$Yf1.947286@news010.worldonline.dk>...

> tv-out

> noget med at den tv out chip der anvendes på dette kort ikke ligefrem er
> noget at råbe hurra for.

Det er ellers den samme chip som alle andre fabrikanter af GF4 Ti4200
bruger. Næsten alle fabrikanter af GF kort andvender NVIDIAs refernce
design og det har den fordel at alle kort er ens opbygget og yder ens.
Det der adskiller de forskellige mærker er æsken, navnet, om der er
kabler med og antallet af spil og programmer der med i æsken.

Palit har intet med i æsken ud over en CD med drivere.

'All the cards have a Philips 7108 chip, but it doesn't mean VIVO
support (Video-In Video-Out) in all cases. In particular, the Gainward
and Palit cards use this codec only for a TV-out.'
http://www.digit-life.com/articles/gf4ti42001/index2.html

Samme test mener desuden at Palits GF Ti4200 2D kvalitet i
1600x1200@85Hz er excellent.

Men du har måske et Palit GF4 Ti4200 med en helt anden TV-Chip?

Fra : Kim Lehmann Poulsen

Dato : 19-07-02 18:43

Men du har måske et Palit GF4 Ti4200 med en helt anden TV-Chip?
hej, forhastede mig måske lidt, nej læste bare lidt om tv-chip og fandt en
sammenligning. og der var den philips decoder ihvertfald ikke blandt de
bedre. ok forhastede mig nok lidt da jeg så gik ud fra nogle mærker brugte
nogle af de tv-chips der var bedre. Men nej på mit palit kort sidder
selvsamme tv-chip

Mvh Kim Lehmann Poulsen