hip hop nummer
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 19-07-02 09:09

Jeg hørte halvdelen af et total svedet hip hop nummer på P3 i søndags, ved
19 tiden. Det var dansk, og handlede en hel del om KBH. Det var en masse
forskellige der rappede bla. jokeren, men DGPs "københavn københavn"!!
Men er det nogen det ved hvem fandne det så var!????!P3´s playliste er
selvfølgelig ikke opdateret for den time!!!

Fra : -V-

Dato : 19-07-02 09:40

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d37c95d$0$391$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
> Men er det nogen det ved hvem fandne det så var!????!P3´s playliste er
> selvfølgelig ikke opdateret for den time!!!

Det var nemlig et rigtigt i orden nummer, methinks!
Fed brug af samples fra Sod's Copenhagen.
Jeg vil også gerne vide lidt mere, da min viden om hephop (sic) er = 0.

-V-

Fra : Berton

Dato : 19-07-02 18:10

Nu hørte jeg det ikke i radioen, men det kunne måske være Sphaeren med
KBH.DK Part 2, men jeg er ikke sikker.