Os x pression
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 19-07-02 03:49

Hej

Jeg har simpelthen svært ved at få armene ned lige nu. Efter i lang tid
og kigget min kæreste overskuldrene når hun sad og legede med sin smækre
iBook, tog jeg springet og installerede Os x på min egen computer... Med
spændt forventning og lidt bæven fik jeg kørt diverse installeringer og
opdateringer. Det kører jo' fedt Langt over hvad jeg havde
forventet. Og når så de vigtigste små programmer så samtidigt er
udkommet til x'eren og jaguren venter om hjørnet er det lidt fedt at få
prøvet det af. Faktisk har jeg næsten lige så god performance som min
kæreste har på sin iBook (om det så siger noget om iBook'en skal jeg
lade stå ubesvaret).

Jeg må jo' indrømme at jeg lider kraftigt af versionitis og har sukket
efter en ny computer, men det er ikke lige at der er "tid" til det lige
nu så... Og når man så ser Jobs hive den ene smækre kanin efter den
anden op af hatten, ja så kribler det jo' bare endnu mere.

Som en lille tilføjelse kan jeg oplyse (til dem der ikke allerede ved
det) at min maskine er en Beige Powermac G3/MT 266 med 416Mb fysisk ram
og så lige et Radeon Mac edition PCI kort (hvilket nok må ta' en del af
æren for den lækre grafik).

De kommende dage skal det så stå sin prøve om det er holdbart i længden

ps. ekstra fedt at mit pci netkort fra Bilka er understøttet, men det
lille minus er et farvel til min serielle porte og min printer

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 19-07-02 05:12

Hm... Nicolai

- Var der nogen, der sagde, at der står quinder bag alt... - selv på det
område udøver de deres muligheder for pression....

Nicolai Brandt wrote:

> Jeg har simpelthen svært ved at få armene ned lige nu. Efter i lang tid
> og kigget min kæreste overskuldrene når hun sad og legede med sin smækre
> iBook, tog jeg springet og installerede Os x på min egen computer.......

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,