Never winters night - hjælp
Fra : Crusader

Dato : 19-07-02 03:13

Hej, Jeg har prøvet at kaste mig ud i at skabe egne spil i NWN, men uden
synderligt held, derfor ville jeg høre om der var nogen i dette her forum
som kender en hjemmeside med hints (Og helst på dansk) ?

Crusader

Fra : Kuruderu

Dato : 19-07-02 23:39

Jeg kender ikke nogen hints side men du skal da være velkommen til at maile
mig med dine ? så skal jeg svare så godt som muligt...

Kuruderu

Fra : EV0L

Dato : 20-07-02 13:21

> [...]
> synderligt held, derfor ville jeg høre om der var nogen i dette her forum
> som kender en hjemmeside med hints (Og helst på dansk) ?

Hej jeg lave også modul til NWN for tiden, du skal da´ også bare spørger,
men sprøg i gruppen så andre også kan få noget ud af sprøgsmål og svar...
Jeg tror ikke rigtigt at der er kommet så mange hjemmesider med hints endnu,
slet ikke på dansk.. Og tit så handler det også om at være meget godt til at
editere deres scripts. Så hvis du har lidt flair for scripts er du programør
el. så er det rigtig sjovt! Hvis du ikke kan finde rundt og lave om på deres
sripts og ellers skal lede efter hints til NWN scrips i NG og på hjemmesider
(lige som mig), så sprøg folk eller venner der i forvejen kan sprog som C,
C++ osv...
Jeg selv kender en god programmør som også er rollespils nørd (det er de jo
tit) , vi køre et godt samarbejde, så vi kan få lavet nogle eventyr hvor
det ikke bare er "Hacken Slash"...
Tit måske også nemmere at lave et modul til en multiplayer med dig selv som
DM, der det er mere overskuligt at tale igennem evt. plot npc´s end det er
at programmere en plot npc der skal kunne tale og fungere i en singel
player.. Dog syntes jeg selv det er sjovere at lave en singel

-e.