Juhuuu !!!
Fra : Morten Christensen

Dato : 18-07-02 23:28

Hej Alle !

Vil bare lige udsprede lidt af min glæde ved at have bestået teoriprøve til
MC kort igår. (1 enkelt fejl)

Min nyerhvervede kværn, står i garagen og venter med længsel, på at blive
luftet.....

MEN ER DET IKKE sur røv, at der er 14 dage's ventetid på en f....
køreprøve....... ???

Jeg glæder mig som et barn til juleaften, vi ses derude !!!!

Mvh Morten

Fra : Niki Techen

Dato : 18-07-02 23:38

"Morten Christensen" <mortenchr@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej Alle !
>
> Vil bare lige udsprede lidt af min glæde ved at have bestået teoriprøve
til
> MC kort igår. (1 enkelt fejl)

Stort tillykke med det!

> Min nyerhvervede kværn, står i garagen og venter med længsel, på at blive
> luftet.....

Hvad er det for en?

> MEN ER DET IKKE sur røv, at der er 14 dage's ventetid på en f....
> køreprøve....... ???

Det lyder mærkeligt. Mener jeg ikke havde så lang tid mellem prøverne, men
nu er det godt nok snart 4 år siden jeg tog det, såååå... :-/

> Jeg glæder mig som et barn til juleaften, vi ses derude !!!!

Ses, hvis du kommer forbi Rander/Århus

> Mvh Morten

Mvh
Niki

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-07-02 23:41

"Morten Christensen" <mortenchr@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Vil bare lige udsprede lidt af min glæde ved at have bestået teoriprøve
til
> MC kort igår. (1 enkelt fejl)

Kanon! Tillykke. Så er der forhåbentlig ikke langt igen.

> Min nyerhvervede kværn, står i garagen og venter med længsel, på at blive
> luftet.....
>
> MEN ER DET IKKE sur røv, at der er 14 dage's ventetid på en f....
> køreprøve....... ???

Slå koldt vand i blodet for vejret bliver dårligt den næste uges tid så der
er ingen grund til at ærgre dig for meget. Men mon ikke vejret bliver godt
når du er på gaden?

> Jeg glæder mig som et barn til juleaften, vi ses derude !!!!

I know - I've been there!

Med venstre lap i vejret,

Tony
Divvy '01
www.divvy.dk

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 19-07-02 09:47

Muligvis pga. EU formandsskabet ?

> [...]
der
> er ingen grund til at ærgre dig for meget. Men mon ikke vejret bliver godt

Mon ikke vejret næsten definitorisk er "godt nok", når først pappet er
hjemme

Fra : Andreas

Dato : 19-07-02 11:18

> MEN ER DET IKKE sur røv, at der er 14 dage's ventetid på en f....
> køreprøve....... ???

Var glad att du inte bor i sverige. Jag körde upp igår kväll, och jag
gjorde min teori i början av maj... ungefär 2 månaders väntetid alltså, och
det är inte alls ovanligt här.

Andreas, Hornet 600 -00