Drilske modal forms i Kylix2
Fra : Thomas Holmgren

Dato : 18-07-02 22:33

Hej

Jeg har et lille problem med mine modalforme i kylix 2...

Hvis jeg fra mainformen åbner en ny form med showModal() bliver den nye form
(ganske praktisk) placeret foran mainformen. Men, hvis jeg så klikker et
vilkårligt sted på mainformen (som nu ligger bag ved den nyligt åbnede
modalform) ryger modalformen i baggrunden, er således helt skjult bag ved
mainformen og dermed temmelig bøvlet at få fat på igen.

Har nogen oplevet samme problem?

Hvordan SIKRER jeg at en modalform BLIVER i forgrunden og ikke kan forsvinde
bag den form som åbnede den?

Jeg bruger Red Hat 7.3, Gnome og Kylix 2 EE.

--
Mvh.
Thomas Holmgren