Java applet problem
Fra : John Smith

Dato : 18-07-02 21:53

Jeg har problemer med at få min browser (IE 6) til at vise en simpel applet
jeg har lavet i Visual Age (IBM udvikler program).

Browseren viser kortvarigt noget i retningen af: "error:
java.lang.NoSuchMethodError: Java/utilVector: method
add(Ljava/Lang/Object;)Z not found"

Det har sikkert noget med IE's VM men det undrer mig at det kun er mine egne
applets jeg ikke kan se...???

Smith

Fra : Carsten

Dato : 19-07-02 07:57

Den korte version: IE har ikke en høj nok understøttelse af
java versionerne. Hold dig til JDK 1.1 + awt.

Den lange: Gå ind på:

http://groups.google.com/groups?q=dk.edb.programmering.java&ie=UTF-8&oe=UTF-
8&hl=da

Tast "+applet +ie" i søgefeltet, og vælg "Søg kun i ....".
Tryk på Søg og læs alt omkring hvad problemet er
og hvad du kan gøre ved det.

Carsten

Fra : Henrik Høegh

Dato : 27-07-02 17:54