HTML popup UDEN flash-knap...?!?!?
Fra : MB

Dato : 18-07-02 21:44

Hey,

Jeg er ved at lave et nyt site til firmaet i flash....I den forbindelse har
jeg i Flash lavet en tekstboks med alle vores kunder skrevet under hinanden.
Jeg kan se i "Character-panelet" at man kan overskrege noget tekst og så
angive URL'en til en HTML side som teksten skal linke til. Hvordan får jeg
den den side jeg linker til til at poppe op i et i et nyt vindue...?

Det ville ikke være noget problem hvis jeg bare havde en knap, for så ville
et javascript tilknyttet knappen nemt klare det...??? Problemet er at jeg
helst ikke vil bruge en knap...

Nogen KLOGE hoveder...???

Mvh

Martin