slankekure,midler, medier og profeter...
Fra : leif svendsen

Dato : 18-07-02 21:24

Nogle af jer har skrevet om en masse afhoppede slankekure....
Jeg startede med en vægt på 123 kg - og ved hjælp af ændrede vaner er
jeg omkring ca 105-107...JEG TROR!!!!
Drop alt hvad der hedder slankepiller - pulver - tilbud fra div.
medier.... Værsgo` her er dagens menu`

MORGEN:
2 skiver franskbrød a 20 mm m/skrabt marmelade
ingen smør
drik rigelig med vand
( personligt drikker jeg masse af stærk kaffe hvad der jo nok er
halvforbudt)

middag:
1 skål salat, masser af hvidkål og rent dansk postevand...

aften:
1 måltid varmt normalt mad med kartoffel sovs og hele svineriet,dette
måltid bliver jævnligt når jeg lider af uren samvittighed erstattet
med 1 skål salat og det sker desværre flere gange i ugen...

Aldrig sodavand - derimod danskvand, bajerne er skrottet... et par
gange i ugen leger jeg at jeg er BRIXTOFTE og skyller ½ flaske billig
prøjsisk rødvin ned... Det skal sku da for helvede ikke være lige
kedeligt det hele....
Glem alt hvad der hedder slik - kontorwienerbasser - turen et par
gange til grilleren er også forbudt....

GIK den ind,

Fra : Anet

Dato : 18-07-02 22:50

Tja, det er sandt det du skriver. Jeg har prøvet flere slankekure før som
jeg aldrig kunne holde og er så gået frem efter samme opskrift som dig. og
jeg må sige at jeg har på en periode på ca. 3-4 måneder tabt mig 11 kg.

hilsen

Anet

Fra : izeqb

Dato : 19-07-02 11:05

On Thu, 18 Jul 2002 23:50:20 +0200, "Anet" <anet49@hotmail.com> wrote:

> [...]
>jeg må sige at jeg har på en periode på ca. 3-4 måneder tabt mig 11 kg.

Tilykke til jer begge to.
Men det er sjovt at det kan tage så lang tid, og så mange mislykkede
slankekure for man indser at det eneste rigtige er at forbrænde mere
end man spiser, eller omvendt

// Hjalte

'PS. Held og lykke med vægten fremover

MVH.