Hvilket low-profile kort?
Fra : Christian Luckow

Dato : 18-07-02 18:52

Hejsa,

Jeg er i gang med at sammensætte en maskine baseret på et Aopen 340A
kabinet, som kun kan rumme halv-højde kort. Indtil videre er det bedste kort
jeg har kunne støve op et Geforce4 MX420, findes der virkelig ikke noget
hurtigere i den størrelse?

Mvh
Christian

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 18-07-02 21:25

"Christian Luckow" skrev:

> Indtil videre er det bedste kort jeg har kunne støve
> op et Geforce4 MX420, findes der virkelig ikke
> noget hurtigere i den størrelse?

GF4 chipset'et (det "rigtige") er ikke dimmensioneret til dit formål, det
fylder lidt for meget til et low-profile kort.

Asus laver dog et MX440 kort, der er da en mindre forøgelse. Se f.eks.
http://makeashorterlink.com/?A61124C41

Forsøgte at se om ATI havde noget tilsvarende, men forbindelsen til
www.ati.com er bare så langsom herfra hertil aften :-|

Mvh, Lars

Fra : Christian Luckow

Dato : 21-07-02 09:53

On 18/07/02 22:25, in article
3d37242c$0$16835$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Lars Ladingkaer"
<larl@et-soft.dkx> wrote:

> [...]
> http://makeashorterlink.com/?A61124C41
>
> Forsøgte at se om ATI havde noget tilsvarende, men forbindelsen til

Tak for forslaget, det blev et MX440. Jeg kiggede lidt på ATI, men det
virkede ikke som om det var muligt at opstøve et 8500 i low-profile, selvom
jeg fandt én producent der laver dem.

Mvh
Christian