Engelsk kursus for begynder
Fra : JB

Dato : 18-07-02 17:12

Engelsk kursus for begynder

Jeg er en årgang 53, og har problemer med Engelsk,
Jeg har haft mange hobbys i årenes løb, men hver gang
man vil lære noget mere om den enkel hobby, f.eks undulat opdræt,
og har læst det der findes på Dansk, og vil man så læse mere, findes det
altid på Engelsk, både i bog form og på nettet.
Engelsk kursus for begynder
Har i nogen ideer til hvordan sådan en gammel mand som mig
kan lære Engelsk evt. også på nettet.

på forhånd tak

Jørgen

--
JB
- Jørgen Bodholdt -

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 20-07-02 14:10

"JB" <j.bodholdt@tdcadsl.dk> posting:

>Har i nogen ideer til hvordan sådan en gammel mand som mig
>kan lære Engelsk evt. også på nettet.

VUC, se
http://www.vuc.dk/
og fx
http://www.nordvestsjaelland-vuc.dk/Redigering/avu.php
http://www.vucnordvest.dk/engelsk.htm

--
Livet, pausen i døden. Drømmen, flugten fra livet.

Fra : jan m hansen

Dato : 05-08-02 09:46

prøv at tage til England.
Jeg har tog til England efter at jeg to vintre havde deltaget i aftenskole
i Engelsk jeg fandt en skole i colchester som hedder: COLCHESTER ENGLISH
STUDY CENTRE. jeg startede med en test så lærne kunne se hvilke hold jeg
skulle på og ellers boede jeg hos en E engelsk værtsfamilie og du kan tro at
det er noget som hjælper på engelsk for jeg havde kun engelsk at snakke og
skrive, dog er jeg 4o år gammel så det med at lave hjemmearbejde skulle ikke
foregå efter kl 22 for så faldt jeg i søvn......... var i England i 2 uger.
der er også begynder engelsk. Jeg snakkede med en fra Japan som kun kunne
meget lidt engelsk men samtalen gik fint