Ny 6510 uden højtaler eller vibrator :(
Fra : Probst

Dato : 18-07-02 17:34

Jeg fik min nye Nokia 6510 i går, men til min store skuffelse virker hverken
højtaler eller vibrator i den. Er det noget der kan laves nemt eller skal
jeg benytte mine 14 dages returneringsret?

-Christian

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 18-07-02 17:59

"Probst" <christian.probst@"SPAM_BE_GONE!"vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:ah6qn7$6a8$1@news.cybercity.dk...
> [...]
skal
> jeg benytte mine 14 dages returneringsret?

Personligt ville jeg returnere telefonen. Min egen erfaring er, at når
først telefonen har været "åbnet", så slipper man ikke af med
problemerne igen

\Mandal

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-07-02 18:53

"Probst" <christian.probst@"SPAM_BE_GONE!"vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> højtaler eller vibrator i den. Er det noget der kan laves nemt eller skal
> jeg benytte mine 14 dages returneringsret?

Om Vibratoren, kan det være fordi du har tilsluttet den til en oplader.

Højttaleren? Altså du kan ikke høre modparten?

Fra : Probst

Dato : 18-07-02 19:42

> Om Vibratoren, kan det være fordi du har tilsluttet den til en oplader.

Jeg har prøvet både med og uden lader, den virker ikke.

> Højttaleren? Altså du kan ikke høre modparten?

Det eneste jeg kan høre i højtaleren er den klassiske "sende/modtage"
galloperen, men jeg kan ikke høre modparten.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-07-02 19:52

> Det eneste jeg kan høre i højtaleren er den klassiske "sende/modtage"
> galloperen, men jeg kan ikke høre modparten.

Okay, så er det vist bare at gå ned i butikken, og kræv en ombytning.