Fjerne logo i nokia 3210?
Fra : Jan Eliasen

Dato : 18-07-02 17:19

Fra : MaRk

Dato : 18-07-02 18:12

*#67705646# mener jeg

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-07-02 18:29

MaRk skrev:

>*#67705646# mener jeg

Virker kun på Nokia 3310/3330 - og kun nyere versioner.

(Det er nemmere at huske på, at man skal taste *#OPR0LOGO#)

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Jan Eliasen

Dato : 18-07-02 18:26

Fra : helloo.dk

Dato : 18-07-02 20:48

Du kan sende mig en mail hvor i der står hvad for en opratør du bruger og
hvilket telefonnummer og hvad for et logo du så vil have og jeg skal sende
det til dig som en lille tjeneste.. skriv til dan@helloo.dk og find dit
Gratis logo på www.helloo.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 19-07-02 00:03

Jan Eliasen <jan@eliasen.dk> wrote in

> [...]
> og gå tilbage til standard-operatør-logo. Hvordan gøres det
> (gratis)? Udbyderen er telmore, hvis det har noget at sige?

Hejsa Jan,
hvis du stadig er i Aalborg så kan jeg fikse det - har et lille
datakabel til 3210 og kan så fjerne det med logomanager.

Men det kræver du lige kommer forbi Damstræde (4-500 meter fra F-
klubben, 60 meter fra Fib. 15, så kan du efterhånden triangulere dig
ind på min position

Giv lyd hvis du har brug for hjælp.

Flemming - Dat6, snart 7