En kadett trak fra mig !! om igen vomc !
Fra : Morten Juel

Dato : 18-07-02 17:02

Hejsa NG

Tror i ikke en Opel kadett trak fra min GPZ 750 !! jeg skal kunne gå fra
0-100 på 3.9 det kan en kadett sq ikke !!
så nu ringer jeg til vordingborg mc imorgen, så må de sq lave det de har
lavet om !! i 5. gear kan jeg kun gå 140 !!! og i 4 presset kan jeg gå 160..
det er jo ALT for lidt.. det kunne min gamle 400ccm seca jo rende !! så
enten har de ikke dysset hende som jeg sagde de skulle, eller også er de
bare ikke gode til det !! før de fik den kunne den gå 178 !!

Hehe det var jo self på de tyske motorveje det skete )

**suk**

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Gundersen

Dato : 18-07-02 18:19

Hejsa

> Tror i ikke en Opel kadett trak fra min GPZ 750 !! jeg skal kunne gå fra
> 0-100 på 3.9 det kan en kadett sq ikke !!

SUR RØV!

> [...]
> enten har de ikke dysset hende som jeg sagde de skulle, eller også er de
> bare ikke gode til det !! før de fik den kunne den gå 178 !!

Min Bandit 400 Render nemt 190km/t, så det skulle din 750'er da også kunne!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Morten Juel

Dato : 18-07-02 18:29

> SUR RØV!
ja tak, min nye hjelm har da aldrig hørt så mage bandeord på en gang, det er
jeg 100% på !

> Min Bandit 400 Render nemt 190km/t, så det skulle din 750'er da også
kunne!
specs siger at den kan gå over 200 !! så...

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : S.G

Dato : 19-07-02 20:31

lidt offtopic måske, men vil da lige vide
Nemt??? hmmm min ex RF400 havde ellers svært ved det, ellers samme motor, og
fordel da rf har kåbe....
det er vel ved en 11.000 rpm´sor so?

Fra : Kim Hansen

Dato : 18-07-02 19:47

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG
>
> Tror i ikke en Opel kadett trak fra min GPZ 750 !! jeg skal kunne gå fra
> 0-100 på 3.9 det kan en kadett sq ikke !!

Ja de Kadett'r jeg har mødt har min GPZ500 fået til at ligne noget
"stationært", så det burde din GPZ750 da også kunne gøre (mindst)! I
testbænk gik den til 215 (rigtige)km/t hvor det røde felt starter, hvad jeg
vil kunne pine den op på ude i det "virkelige liv" ved jeg så ikke men jeg
ved det er mere end 160.

Ja tilbage og om igen.

Mvh. Kim

Fra : flemsus

Dato : 18-07-02 22:18

Nej en Kadet ka da altid æde en Kawa!!
Mvh.F...............

Fra : Kim Hansen

Dato : 19-07-02 01:37

"flemsus" <flemsus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nej en Kadet ka da altid æde en Kawa!!

Hvilke planet kommer du fra ? ;0]

Kim

Fra : Jon Larsen

Dato : 22-07-02 07:38

> Tror i ikke en Opel kadett trak fra min GPZ 750 !! jeg skal kunne gå fra
> 0-100 på 3.9 det kan en kadett sq ikke !!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

He he.. kan huske engang jeg var ude og køre.. jeg kom hen imod et lyskryds,
og der holdt en bil, jeg nåede at lægge mærke til at det var en Celica, men
ikke andet.. så tænkte jeg at det da kunne være sjovt at prøve kræfter med
den... efter at have skiftet til 3 gear og var lidt foran susede han
pludselig forbi mig, og så lagde jeg mærke til det lille mærke hvor der stod
3,0 UPS... der blev jeg godt nok lille og føren sad også og grinede af
mig ....

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Steen Schmidt

Dato : 22-07-02 16:15

> [...]
stod
> 3,0 UPS... der blev jeg godt nok lille og føren sad også og grinede

Hvis det var en Celica, så var det i hvert fald ikke en 3,0. Måske en Supra?
Nu kører du jo også Babygixxer, hvilket nok er den eneste MC sådan en Toyota
kan trække fra ved nogen hastighed

....med mindre det var en af de dersens 1300 hk Supraer....

Mvh
Steen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 22-07-02 17:58

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Toyota
> kan trække fra ved nogen hastighed
>
> ...med mindre det var en af de dersens 1300 hk Supraer....

Hvem laver dem? Jeg kan "kun" set dem med 900 hypper..

Det kunne være sjovt, så kunne man nok give 1000ccm klassen hjul.. hehe, kan
lige se Kenneth Sørensen hvis man gav ham hjul på hans nye R1'er..
*Muhuhaaa*

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Kenneth S

Dato : 22-07-02 19:52

> [...]
kan
> lige se Kenneth Sørensen hvis man gav ham hjul på hans nye R1'er..

grr.....

K... S...
R.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 22-07-02 21:03

"Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse

> kan

> grr.....

;)

> K... S...
> R.

Kig forbi Kalundborg en dag, jord mig på min 50ccm og føl hævnens time :)

Fra : Kenneth S

Dato : 23-07-02 09:33

hehe,

> ;)

> Kig forbi Kalundborg en dag, jord mig på min 50ccm og føl hævnens time :)

Ja ja, klap nu hesten.

Nu er det jo en ganske bi-fornøjelse at køre træk, det er ikke noget jeg
lever og dør for.

...så havde jeg jo nok købt en anden cykel.

...men tak for tilbuddet

Kenneth
R1

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 23-07-02 19:56

> Ja ja, klap nu hesten.
>
> Nu er det jo en ganske bi-fornøjelse at køre træk, det er ikke noget jeg
> lever og dør for.

Det var også mere for at jeg kunne se en R1'er tæt på :) der er ikke
umiddelbart nogen her på egnen!

> ..så havde jeg jo nok købt en anden cykel.
>
> ..men tak for tilbuddet

Selv tak :) :)

Fra : Jon Larsen

Dato : 23-07-02 09:11

> Hvis det var en Celica, så var det i hvert fald ikke en 3,0. Måske en
Supra?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Det kan godt være.. det er et stykke tid siden, og jeg har absolut ikke
forstand på biler generelt.