About klaphjelm - tak for bidrag
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 18-07-02 16:23

En stor tak til alle som deltog og bidrog med gode råd. "Schubert
Concept" er helt klart i toppen af listen - ja, bortset fra en enkelt stemme
på "Caberg Plus One". Det undrer mig, at ingen tilsyneladende kender til
andre mærker som f.eks. franske "Roof", til "Bayard", til Cap's nye HD
hjelm eller til nogle af de andre fabrikater.
Well, hoveder såvel som fødder - se min næste opinionsundersøgelse - er
forskellige. Hvad støjniveau angår afhænger fornemmelsen nok af ørerne som
hører.
Så er topstykket på plads.
Palle.

Fra : Anneli

Dato : 18-07-02 23:13

"Palle Bugtrup" <palle.b.motorcycles@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> En stor tak til alle som deltog og bidrog med gode råd. "Schubert
> Concept" er helt klart i toppen af listen - ja, bortset fra en enkelt
stemme
> på "Caberg Plus One".

Hov, endnu en tråd jeg har overset....... Jeg er mægtig glad for min Shoie
syncro-et-eller-andet klaphjelm. Indmaden holder faconen, den er støjsvag og
let at åbne. Den kostede 4000,- hos Masi.

Stor hilsen Anneli og Savage :0)