Onboard-grafikkort slåes fra ?
Fra : Jakob

Dato : 18-07-02 16:27

Onboard-grafikkort slåes fra ?

Jeg har et bundkort fra Acorp, 7KMM1.

På det er der onboard grafikkort, som jeg bruger nu.

Idag har jeg monteret et AGP-grafikkort på min PC, som jeg
selvfølgelig vil bruge. Jeg mener, at det sidder helt korrekt i
bundkortet, men det er som om der ikke kommer noget signal fra det.

Hvordan får jeg min PC til at bruge mit nye separate grafikkort, og
ikke det "gamle" onboard ??

mvh Jakob

Fra : flemsus

Dato : 19-07-02 04:52

"Jakob" <jakob@putandtake.dk> wrote in message
> [...]
> bundkortet, men det er som om der ikke kommer noget signal fra det.
>
> Hvordan får jeg min PC til at bruge mit nye separate grafikkort, og

Du må ind og rode i bios.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Lyrik

Dato : 19-07-02 19:34

"Jakob" <jakob@putandtake.dk> wrote in message

> Hvordan får jeg min PC til at bruge mit nye separate grafikkort, og
> ikke det "gamle" onboard ??
>
> mvh Jakob
Højreklik på min computer, vælg enhedshåndtering(device manager) prik
grafikkortet på bundkortet ud, vælg egenskaber og deaktivér i menuen
forneden.
Installer så det nye grafikkort.

Det vil jeg skyde på er vejen frem.

Hilsen