hudeksem
Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-07-02 16:08

Hvad kan kroppen mangle ved tør og skællende hudeksem på hænder og fødder
hilsen
kh

Fra : Laila Lykke Ragus

Dato : 18-07-02 21:05

"Kurt Hansen" <hans-kurt@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kan kroppen mangle ved tør og skællende hudeksem på hænder og fødder
> hilsen
> kh

Der er mange nyre og lever sygdomme
der viser sig som eksem.
Jeg har foreksempel både nikkeleksem og psoreasis, mine nyrer og lever
virker ikke optimalt,
så de affaldsstoffer jeg har i kroppen
kommer ud via huden; men jeg kan holde det væk
ved at drikke en liter brændenældete om dagen.
Brændenældete renser blodet for affaldsstoffer,
og dermed også de indre organer.
Hvis I skulle have interesse i at prøve dette,
skal I regne med at der går en til tre mdr.
inden effekten viser sig, alt efter hvor slemt det er.
Kog 1 liter vand med en stor håndfuld brændenælder
og 1-2tsk. skåret lakridsrod for at søde det lidt.
Brug aldrig sukker ell. andre sødemidler
og bland aldrig andre te arter med i,
da der findes sammentrækkende og udvidende teer
og disse må ikke blandes, da virkningen da ophører.
Held og lykke fremover.
Hilsen Lykke.

Fra : arc@na

Dato : 03-08-02 12:30

"Kurt Hansen" <hans-kurt@adslhome.dk> wrote in

> Hvad kan kroppen mangle ved tør og skællende hudeksem på hænder og
> fødder hilsen

Hvis du har eksem bør du gå til læge for at sikre dig, at det ikke skyldes
en infektion.

arc@na