Kalender komponent
Fra : // Overby

Dato : 18-07-02 14:59

Hejsa..

Jeg skal til at udvikle en applikation til en institution som gerne vil have
implementeret en kalender. Er der nogen der kan anbefale en god
kalender-komponent, gerne lidt ala outlook

Daniel

Fra : Kurt Bilde

Dato : 18-07-02 15:31

Hej Daniel !

// Overby wrote:

> implementeret en kalender. Er der nogen der kan anbefale en god
> kalender-komponent, gerne lidt ala outlook

Der findes en del på markedet, men jeg vil anbefale dig at kigge på:

http://www.tmssoftware.com
eller mere specifik:
http://www.tmssoftware.com/planner.htm

Det er en billig løsning!

-Kurt

Fra : // Overby

Dato : 18-07-02 15:39

> Der findes en del på markedet, men jeg vil anbefale dig at kigge på:
>
> http://www.tmssoftware.com
> eller mere specifik:
> http://www.tmssoftware.com/planner.htm

Måske nogen der er gratis!

Daniel

Fra : // Overby

Dato : 18-07-02 15:41

> Måske nogen der er gratis!

Og heller ikke er så grim!

Daniel

Fra : Kurt Bilde

Dato : 19-07-02 08:40

Hej Daniel !

// Overby wrote:
> [...]
Det kommer an på om det blot skal være kalender eller om der også skal
være mulighed for planlægning.. Check her:
http://www.torry.net/calendar.htm
eller
http://www.torry.net/schedulers.htm

> Og heller ikke er så grim!
Det kommer jo an på den der programmerer ikk'

-Kurt