Golfudstyr ?
Fra : Steen Johansen

Dato : 14-02-01 17:44

Er der nogle der kan give mig et godt råd ?
Jeg skal til at starte med at spille golf, og aner ikke hvilket udstyr jeg
har behov for.
Skal man købe et brugt eller skal man købe et nyt komplet sæt ?
Jeg regner med ca. at bruge 4500,00 kr
Hvordan bruger jeg mine penge bedst ?
Mvh Steen

Fra : KRISTOFFER HVIDSTEEN

Dato : 24-03-01 11:56

Man behøver i virkeligheden ikke alverden.
Men hvis du vil bruge ca. 4.500 kr. så kan det bedst betale sig at købe et
fuldt sæt. Køb sættet i et anerkendt mærke gerne brugt. Oftest vil du
afhænde dit sæt (enten for altid eller for at få et nyt) indenfor et års tid
eller to. Derfor er det en fordel at købe noget som kan sælges bagefter
eller indgå som en del af handelen ved køb af nyt udstyr.
kristoffer