Test af Mac server
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-07-02 11:49

Er der nogen der gider at teste vores ftp ?

Virker det med Windows, XP, Linux og så videre ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Jakob-H // iVER_uRT

Dato : 18-07-02 12:31

Den virker! :)

--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Jakob-H / iVER_uRT(a)mail.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-07-02 12:48

Jakob-H // iVER_uRT <iVER_uRT@mail.dk> wrote:

> Den virker! :)

Hvad har du testet den med ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : JK

Dato : 18-07-02 12:56

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der gider at teste vores ftp ?
>
> Virker det med Windows, XP, Linux og så videre ?

funker fint.
Win2000

/JK

Fra : pgr

Dato : 18-07-02 13:46

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der gider at teste vores ftp ?
>
> Virker det med Windows, XP, Linux og så videre ?

Det virker med Windows 2000 Pro service pack 2 og Proxy Server 2,0.

--
MVH

Paul Graham Robson

Axapta udvikler / IT-Medarbejder

Fra : pgr

Dato : 18-07-02 13:52

"pgr" <pgr@tridon.dk> skrev i en meddelelse news:ah6d8j$kku$1@sunsite.dk...

> "[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> Det virker med Windows 2000 Pro service pack 2 og Proxy Server 2,0.

Virker også med Windows NT 4,0 og Windows 98.

Internet Explorer alle sammen - om det kan køre med Netscape, eller andre
browsere kan jeg desværre ikke teste.

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 18-07-02 14:12

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:
> Er der nogen der gider at teste vores ftp ?

Hvad i hede hule mac har det med server-hardware at gøre?

FUT: væk.
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-07-02 16:09

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> wrote:

> Hvad i hede hule mac har det med server-hardware at gøre?
>
> FUT: væk.

Nar.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 18-07-02 16:17

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:
> Nar.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware.server

1. Gruppenavn:
dk.edb.hardware.server

2. Beskrivelse:
Diskussion af hardware til centrale EDB-installationer

3. Fundats:
Formålet med gruppen er at stille et forum til rådighed hvor
der kan diskuteres professionelt EDB-hardware.
[...]
8. Forslagsstiller:
Lars Balker Rasmussen
Lars Kim Lund

Svar mig igen hvad din ftp-server har med server hardware at gøre?
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-07-02 17:19

> [...]

> Lars Balker Rasmussen
> Lars Kim Lund
>
> Svar mig igen hvad din ftp-server har med server hardware at gøre?

Sikkert ingenting, men jeg regnede med at jeg kunne finde et par
kompetente PC brugere her, som ville være elskværdige og teste en Mac
sat op som ftp, da jeg har fået en del henvendelser fra almindelige PC
brugere, som har haft problemer med at komme ind.

Skal jeg prøve at præcisere hardwaren på Mac'en:

Power Macintosh 7500/100 med 96 MB RAM samt NetPresenz 4.1 - virker
åbenbart som den skal.

Når jeg engang imellem støder på indlæg som måske ikke 100% er korrekt
postet, så ignorerer jeg det bare - msåke du burde gøre det samme.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 18-07-02 17:22

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:
> Når jeg engang imellem støder på indlæg som måske ikke 100% er korrekt
> postet, så ignorerer jeg det bare - msåke du burde gøre det samme.

Og acceptere at Usenet bliver mere ubrugeligt end det behøver at være?

I øvrigt, "ikke 100%" er når signatur-seperatoren ikke er korrekt,
eller man ikke klipper overflødigt tekst væk. "Ikke 80%" er når man
citerer over teksten uden at klippe nogetsomhelst væk. "100% galt på
den" er når man ikke gider besvære sig med at finde den rigtige
gruppe.
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 18-07-02 19:07

Hej jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling)

>Når jeg engang imellem støder på indlæg som måske ikke 100% er korrekt
>postet, så ignorerer jeg det bare - msåke du burde gøre det samme.

Denne grupper har lav trafik og er således mere følsom over for
offtopic tråde end en gruppe med højere trafik. Det er måske også
derfor at der reageres skarpt når folk er ubetænksomme.

Tænk dig venligst bedre om før du poster næste gang. Tak.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Jakob-H // iVER_uRT

Dato : 22-07-02 16:23

Årh hvad!
Brødrene Lars ejer jo denne gruppe!
Nu er du ude og skide :-/

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 22-07-02 16:42

"Jakob-H // iVER_uRT" <iVER_uRT@mail.dk> writes:
> Årh hvad!
> Brødrene Lars ejer jo denne gruppe!
> Nu er du ude og skide :-/

Havde du noget interessant, evt. morsomt, at tilføje diskussionen?
--
Lars Balker Rasmussen "Special is bad."

Fra : Jakob-H // iVER_uRT

Dato : 23-07-02 03:38

<stram>

Fra : Anders Lund

Dato : 23-07-02 18:14

"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> skrev i en meddelelse
> Havde du noget interessant, evt. morsomt, at tilføje diskussionen?

Få dig et liv, nar!

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 23-07-02 18:30

"Anders Lund" <webmaster@123grin.dk> writes:
[blabla]

Bidrag med noget konstruktivt.
--
Lars Balker Rasmussen "Special is bad."

Fra : Ole Thomsen

Dato : 23-07-02 18:35

"Anders Lund" <webmaster@123grin.dk> wrote

> Få dig et liv, nar!

Få dig et sprog. Det er en stor hjælp når man
kommunikerer på nettet.

Ole Thomsen

Fra : Kasper Guldmann \(re~

Dato : 18-07-02 15:47