tyskundervisning tilbydes på alle planer
Fra : ulla

Dato : 18-07-02 11:03

Hejsa

Skulle du som dansker eller udlændning være interesseret i at lære tysk helt
fra starten, eller har du brug for lidt hjælp til evt. rejse, forretning
eller lignende, er du velkommen til at henvende dig hos mig.
Jeg har 8 års undervisningserfaring i tysk. Bla. udtalelære, dialogføring,
grammatik, og debatførsel.

Skulle du befinde dig i den modsatte kategori, at du er tysktalende og
ønsker at lære dansk, er du så sandelig også velkommen til at henvende dig.
Jeg har international undervisningserfaring i dansk

Du er også velkommen hvis du repræsenterer en virksomhed som har brug for
tyskundervisning. Hold dig endeligt ikke tilbage.

Henvendelse kan ske på

kaaber@it.dk

eller du kan ringe til mig på mobiltlf; 29611427

jeg ser frem til at høre fra dig/jer

venlig hilsen

Ulla