hvad gør jeg????
Fra : Camilla Larsen

Dato : 18-07-02 10:54

Hejsa

Jeg har lige fået resultatet af min stofskifteprøve...den viste sig at
være lav men ikke så lav at jeg skal have medicin for det idet at jeg
iflg lægen først skal have overskredet nogen tal.

Hvad kan jeg gøre for at få mit stofskifte op på et bedre niveau...det
lave niveau må da være årsagen til at jeg har svært ved at tabe mig???

Er der nogen af de kloge hoveder herinde som ved noget...så øs endelig
ud af jeres viden.

På forhånd tak
Mille
--
Camilla

Fra : Tina Nilsson

Dato : 23-07-02 10:32

Prøv at læse Birgitte Nymanns bog "Slank for altid", hun skriver om hvordan
man kan forbedre sit stofskifte og giver nogle gode opskrifter.

Hilsen Tina

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 15-08-02 13:27

In article <ss3dju0a7vboc16gspr7plh8ejohtijdq3@4ax.com>,
Camilla Larsen claimed the following:
> Hvad kan jeg gøre for at få mit stofskifte op på et bedre niveau...det
> lave niveau må da være årsagen til at jeg har svært ved at tabe mig???

Mere motion og deraf følgende større muskelmasse vil få dit stofskifte til at
stige. Muskler bruger nemlig flere kalorier end fedt, selv når det er på
"standby", dvs. at du ikke laver noget, så jo større muskelmasse, jo mere kan
du forbrænde og jo nemmere er det for dig at tabe dig.

Så start med at cykle på arbejde, eller cykel nogle ture på 15-20km om aftenen,
det vil øge din kondition, samtidigt med at du får trænet de største muskler på
din krop, og dermed får øget dit stofskifte.

--
Anders Vind Ebbesen
"Any doctrine that weakens personal responsibility for judgement and for action