Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon F90 manual + div.
Fra : Jonna & Per

Dato : 18-07-02 10:22

Mon der skulle være nogen, der ligger inde med instruktionsmanualet til et
Nikon F90 (ikke 90X) kamera? Så vil jeg gerne høre, om jeg kunne
få/låne/købe det eller bare en kopi...
Jeg mangler også et par småting til mit F90: Dæksler til de to terminaler på
forsiden af kameraet (sync. og remote), samt gummiringen til eyepiecen,
eller hvad nu det hedder på dansk...
Mail til ondeaage@galnet.dk

Hilsen
Per

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 18-07-02 12:49

Hej Per

Du mangler en maual til F90 - og vil låne en til at kopiere ! Det ville jo
være en klar overtrædelse af diverse love - ligesom det måske også er at
lægge den på nettet i PDF-format på steder som:

http://24.237.160.4/files/photography/Nikon/Manuals/N90Book/N90BK.PDF

Men der er den nu alligevel Den fylder omkring 4,6 Mb.

Mvh Kim

Fra : Jonna & Per

Dato : 18-07-02 14:06

Næ hov, jeg skriver ikke, at jeg vil kopiere manualet, men det står måske
mellem linierne... Anyway, du skal have mange tak for tippet.
Hilsen
Per

Fra : Jonna & Per

Dato : 22-07-02 11:51

Ja, nu har jeg fået skaffet manualet og gummiringen, så det skal folk ikke
besvære sig med...
Hilsen
Per