Minidisc til CD -> hvordan?
Fra : Sven Jenisch

Dato : 18-07-02 09:06

Hej.
Håber, at mit indlæg passer til gruppen.

Hvordan får jeg en sang fra MiniDisc over på Mac¹en i et format, så jeg kan
brænde en CD af den?

Jeg har:
G4
ONE CD-brænder m. audio-in-stik (rød/hvid)
Minidisc og stik til CD-brænderen
Toast Titanium 5.0.2

Jeg er HELT på bar bund. Hvad gør jeg?

Gerne svar direkte til min mail sven@jenisch.dk

På forhånd tak

Sven Jenisch

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-07-02 10:14

Sven Jenisch <sven@jenisch.dk> writes:

> Hvordan får jeg en sang fra MiniDisc over på Mac¹en i et format, så jeg kan
> brænde en CD af den?

Jeg ved ikke om det er det nemmeste, men jeg plejer at optage filen fra
MD over på HD vha Coaster (OS9) eller Audacity eller Spark
(OSX). Sæt MD'en til Line-in stikket på din G4, sæt source til
line-in i det program du bruger. Sæt programmet til at optage, start
MD'eren, og det er vist det hele.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Sven Jenisch