Fra : Per Erik Rønne

Dato : 18-07-02 06:41

------- Begin Forwarded Message -------

Subject: Re: .Mac opinion
From: E-Star <unix_core@linuxmail.org>
Newsgroups: comp.sys.mac.system
Date: Wed, 17 Jul 2002 15:11:00 -0400

Here's an online patition set up regarding this.

http://www.PetitionOnline.com/iTol/petition.html

Wow, like 100 people in like 5 mins put their name down.

I guess I'm not alone in feeling that the email should be a free service.

E-Star

-------- End Forwarded Message --------

--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Zorilla

Dato : 18-07-02 12:57

> Here's an online patition set up regarding this.
>
> http://www.PetitionOnline.com/iTol/petition.html

Jeg var nr. 5777 i morges og nu er der allerede 7471.
Det tegner til at der en en pæn tilslutning.

Peter

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 18-07-02 15:42

Zorilla <ZorillaFJERN@DETTEmac.com> wrote:

> Jeg var nr. 5777 i morges og nu er der allerede 7471.

8426. Mindre end Ditlev Tamms underskriftindsamling mod deportation af
Rigsarkivet til Odense.

Fra : Peter Ursin

Dato : 18-07-02 16:10

"Per Erik Rønne" <PerRonne@mac.com> wrote in message

> 8426. Mindre end Ditlev Tamms underskriftindsamling mod deportation af
> Rigsarkivet til Odense.
> --
James så er der jo god grund til at være optimistisk.

Peter

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 18-07-02 16:38

On Thu, 18 Jul 2002 16:42:17 +0200,
Per Erik Rønne <PerRonne@mac.com> wrote:

> 8426. Mindre end Ditlev Tamms underskriftindsamling mod deportation af
> Rigsarkivet til Odense.

8911 inkl. min.

--
Povl H. Pedersen -
Use 2 letters from first+last name to form username@home.terminal.dk

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 18-07-02 16:51

Povl H. Pedersen <nospam@home.terminal.dk> wrote:

> 8911 inkl. min.

Ja, og nu er amerikanerne ved at stå op ...