Tekst i Frontpage
Fra : Amtrup.com

Dato : 14-02-01 18:29

Hejsa

Jeg kan ikke forstå, hvorfor jeg nogle steder i FP har fået lov til at
indsætte tekst fra word med lige margener, men på en tilsvarende anden side
ikke kan.

Her fungerer det :
http://www.qvick.dk/menu/nyheder/nyheder/nyhed002.htm

Her fungerer det ikke :
http://www.qvick.dk/menu/nyheder/nyheder/nyhed006.htm

Hvorfor dog, anyone ??

Jan

Fra : Camilla Scharff

Dato : 14-02-01 21:51

Du mangler bare en "text align=justify" (kan ses i koden på den korrekte
side).

Mvh. Camilla

Amtrup.com <postmaster@amusico.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:96efjl$1cuq$1@news.cybercity.dk...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-02-01 22:10

Wed, 14 Feb 2001 18:29:09 +0100, skrev "Amtrup.com"
<postmaster@amusico.dk>:

>Jeg kan ikke forstå, hvorfor jeg nogle steder i FP har fået lov til at
>indsætte tekst fra word med lige margener, men på en tilsvarende anden side
>ikke kan.

Det ved jeg ikke hvorfor, men du kan bare markere teksten, højreklikke
=> paragraph properties => style => text => text alignment => justify,
så bliver margener lige.

(Sådan virker det i FP 98, mon ikke nogenlunde på samme måde i FP
2000).

med venlig hilsen
Knud
--