Swing JVM løsning ??
Fra : Tuncay Altun

Dato : 17-07-02 22:40

Hej,

Jeg håber at I kan give mig en løsning på et problem.

Er der en måde jeg kan udvikle GUI i swing som kan køre på en maskine uden
at installere Sun Java 2 JVM.
Jeg har erfaret at Swing ikke understøttes af MS JVM. Eller kunne man ikke
lave en slags container hvori man kunne køre applicationen/applet uden at
skulle installere Sun Java 2 JVM ?

Håber at I kan give mig en/flere løsning.

Tak på forhånd.

Hilsen

Mike T. A

Fra : Dennis B. Hansen

Dato : 26-07-02 11:32

Er det for frækt at spørge hvad du ønsker at opnå?

Hvorfor ikke bare installere en JVM? Pointen med Java er netop at gøre
koden "platformsuafhængig" ved at køre koden i en VM.

/Dennis