Andet multimedie
opstart af cd'rom
Fra : Lasse

Dato : 17-12-00 14:15

Hejsa, jeg mangler et lille program der kan få en hjemmeside placeret på en
cd-rom til at starte op når cd'en sættes i computeren. Kan nogen hjælpe??

Mvh
Lasse

Fra : sh

Dato : 18-12-00 02:14

> Hejsa, jeg mangler et lille program der kan få en hjemmeside placeret på
en
> cd-rom til at starte op når cd'en sættes i computeren. Kan nogen hjælpe??

Du hehøver intet program. Du skal blot lave en autorun.ini på cdrommen, med
de rigtige ting i. Kig evt. i autorun-filen på en anden cd, for at se
hvordan

/sh

Fra : The Duke of Woodloos~

Dato : 02-01-01 01:30

Hejsa Gruppe!

Og hvordan laver man sådan en autorun.ini ? Jeg har nemlig været inde og
kigge på en af mine mange "K-skiver" Men jeg kan ikke få den til at starte
et PowerPoint Show op som jeg har lavet! Jeg ville nemlig også gerne ha'
CD'en til at auto-boote!

/Alan.

P.S.! Jeg kom vist først til at sende denne mail til sh's private mail.
Sorry!