Driver problem
Fra : Jens-Otto Nielsen

Dato : 17-07-02 20:56

Hjælp!
Har grafikkort med Mpeg2 dekoder men ingen driver.
Kan ikke lokalisere drivere på nettet.
På kortet står DVDPM2T/TVDPM2T
Google søgning angiver at det skulle være et A-trend kort, men A-trend er
forsvundet fra nettet.
Formentlig lukket eller opkøbt af andre.
Er der nogen der ligger inde med drivere - win98 er godt nok?
Der er et kort i findeløn.
Hilsner
Jens-Otto Nielsen

Fra : Erik S. Magnussen

Dato : 17-07-02 21:29

Jeg kender ikke det du søger, men kik på denne side. Er det noget du kan
bruge.
http://www.holmrock.ru/texno/ATC6230.shtml

Ellers vil jeg anbefale at søge med copernic, det er alletiders søgemaskine.
Den kan du hente som freeware her.

http://www.copernic.com/desktop/index.html
Hilsen Erik

Fra : Jens-Otto Nielsen

Dato : 18-07-02 18:25

Hej Erik,
Checkede link men det var drivere til motherboard og tilhørende manual.
Men tak for indsatsen.
Hilsner
Jens-Otto

Fra : JGD

Dato : 17-07-02 21:48

> [...]
> forsvundet fra nettet.
> Formentlig lukket eller opkøbt af andre.
> Er der nogen der ligger inde med drivere - win98 er godt nok?

Hej Jens-Otto

Har uploaded i dk.binaer under emne:atrend
driver til win95. Anvender selv disse driver
under win98se. Har selv ledt forgæves efter
disse MPact2 driver på nettet til A-Trend
kortet (TV-OUT).

-hand

JGD.

Fra : Jens-Otto Nielsen

Dato : 18-07-02 18:28

Hej JGD,
Lyder godt. Lad os håbe der kommer noget ud af det.
Hvis du bruger drivere i dag, har du så ikke mulighed for at kopiere filerne
inkl. sti placeringer??
Hilsner
Jens-Otto