Hvilken er bedst?
Fra : Allan

Dato : 17-07-02 20:22

Jeg har brug for en lille mobiltelefon som kan ligge i lommen...
Hvilken er at foretrække:

nokia 3310
ericsson t65
motorola v50
siemens c45

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 17-07-02 20:57

"Allan" <allan@mail.dk> wrote in message
> Jeg har brug for en lille mobiltelefon som kan ligge i lommen...
> Hvilken er at foretrække:
>
> nokia 3310
> ericsson t65
> motorola v50
> siemens c45

Av de nevnte, absolutt Ericsson T65!

Den har høy kvalitet, mange finesser, og den har GPRS. (Vet ikke om Motorola
v50 har det)

For å ha glede av wap, uten å måtte betale en formue, er det GPRS som
gjelder.

Siemens er forresten kommet ut med en meget interessant telefon; M50, som er
en videreutvikling av C45, men med GPRS og Java. Dersom du venter til
september, kommer Siemens C55, som blant annet også har polyfoniske
ringetoner. Begge disse har utskiftbare deksler, som på 3310. I august
kommer Sony Ericssons T200, som visstnok er en blanding av R600 og T65.

Dersom du vil ta deg bryet, kan du jo lage din egen sammenligning av de
ulike telefonene. Sett opp en liste med funksjoner de skal ha, etter ditt
behov, og hva det er ok at de har. Så finner du opplysningene på de
respektive produsenters hjemmesider, og legger inn opplysningene.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : MaRk

Dato : 17-07-02 21:30

"Allan" <allan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har brug for en lille mobiltelefon som kan ligge i lommen...
> Hvilken er at foretrække:
>
> nokia 3310
> ericsson t65
> motorola v50
> siemens c45

jeg ville vælge T65'eren, har faktisk købt en i sidste uge, håber den kommer
i morgen.
Jeg havde 3330 før....

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 17-07-02 21:54

"Allan" <allan@mail.dk> wrote

> Jeg har brug for en lille mobiltelefon som kan ligge i lommen...
> Hvilken er at foretrække:
>
> nokia 3310
> ericsson t65
> motorola v50
> siemens c45

Kan anbefale en T66, hvis den skal være lille.
God lille fon...ikke så meget gøgl.

--
Mvh Henrik.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 18-07-02 00:16

"Allan" <allan@mail.dk> wrote:

>Jeg har brug for en lille mobiltelefon som kan ligge i lommen...
>Hvilken er at foretrække:
>
>nokia 3310
>ericsson t65
>motorola v50
>siemens c45

Tja, det kommer an på hvad du skal bruge den til. Dit spørgsmål er lidt
i retningen af: "Hvad er bedst, Fanta eller Cola?" Måske endda "Pepsi
eller Coca Cola?"

Peter

Fra : Allan

Dato : 18-07-02 06:33

Ja ja I know, den skal ikke kunne noget specielt... men være meget praktisk
at slæbe med rundt på mit arbejde i en bukselomme!

Allan

Fra : Fischer

Dato : 18-07-02 06:13

> Jeg har brug for en lille mobiltelefon som kan ligge i lommen...
> Hvilken er at foretrække:

Alle 4 er små og kan ligge i en lomme!

*Fischer

Fra : Allan

Dato : 18-07-02 06:35

Godt svaret!

Fra : Andrew

Dato : 18-07-02 11:07

Vælg T65, det er en LÆKKER fon, den blir du glad for! Jeg er MEGET glad for
min!

Mvh Anders

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 19-07-02 23:01

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Vælg T65, det er en LÆKKER fon, den blir du glad for! Jeg er MEGET glad
for
> min!
>
> Mvh Anders

Sidst jeg havde en ericsson blev jeg træt af den efter 14dage. Den var så
laaaangsom i menuerne og når man skulle skrive sms'r. Det var en 2818 eller
2618 eller hva den nu hedder. Den var lige kommet frem for to år siden. Er
det stadig tilfældet? Hvis det er skal jeg ihvertfald ikke have en
ericsson....

Søren

Fra : Jacob Andersen

Dato : 20-07-02 15:27

"søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 2618 eller hva den nu hedder. Den var lige kommet frem for to år siden. Er
> det stadig tilfældet? Hvis det er skal jeg ihvertfald ikke have en

Der er sket rigtig meget med Ericsson på det sidste, og de nye telefoner har
ikke meget tilfælles med tidligere modeller. Jeg har selv en Ericsson T65,
og jeg synes ikke den er spor langsom i menuerne eller andre steder, bortset
fra sms-skrivning hvor telefonen gerne er lidt bagefter, mig generer det
ikke det mindste, men der er andre der har udtrykt stor irritation over
dette (sikkert dem med de meget hurtige fingre. Jeg har tidligere haft en
nokia 3210, en siemens c35 og en alcatel 501, og t65'eren er absolut federe
på alle punkter.

/Jacob

---