Ny bekendtgørelse mht. tun på knallert.
Fra : Klaus G.

Dato : 17-07-02 19:29

Hej.

Ja der skulle være kommet en ny bekendtgørelse om hvorvidt politiet på tage
ens motordele, det eneste de må tage bliver udstødningen hvis de kan bevise
den forurener mere end den originale. Men vi er mange som gerne ville have
denne bekendtgørelse på papir før vi tror sådan rigtigt på det. For det har
været oppe at vende en del gange sådanne love. Så er der nogen her som kan
referere til en paragraf eller hvad det nu er for noget? Håber i forstår
hvad jeg mener.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-07-02 21:26

Klaus G. wrote:
> Så er der nogen her som kan referere til en paragraf eller hvad
> det nu er for noget? Håber i forstår hvad jeg mener.

Søg på www.retsinformation.dk efter følgende:
"Meddelelse om Rettelsesblade til RM 4/2000 om sanktionspåstande i
færdselssager" fra d. 11/4-2002.

Der står bl.a.:
"I disse sager vil der ofte tillige foreligge en overtrædelse af
bekendtgørelse om køretøjers indretning og udstyr i form af konstruktive
ændringer af knallerten. Dette vil som udgangspunkt betyde en forhøjelse
af bøden (kumulation) samt konfiskation af de ulovlige knallertdele og i
3. gangs tilfælde hele knallerten."

I ovenstående er der vist ikke det helt store der er nyt ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/

Fra : Jan

Dato : 18-07-02 20:48

Tun på knallert ???

Er det nu forbudt :)

/Jan

Fra : Jensen

Dato : 18-07-02 21:06

"Jan" <jan@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse
> Tun på knallert ???
>
> Er det nu forbudt :)

Ja hvad bliver det næste??...at de forbyder sild på knallerter??

Jensen

Fra : Jan

Dato : 19-07-02 02:00

> Tun på knallert ???
> Er det nu forbudt :)
> Ja hvad bliver det næste??...at de forbyder sild på knallerter??

DET går ikke !!

Hvad skal vi så kigge efter ??

/Jan

Fra : Klaus G.

Dato : 18-07-02 23:39

> Tun på knallert ???
>
> Er det nu forbudt :)

Hehe, ej seriøst der er en del forhandlere som har fået sådan en
bekendtgørelse, men samtidig siger strisserne at de ikke har hørt noget om
det, hvis man går på den lokale station...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com