USB datakabel til Ericsson T65
Fra : Finn Toft

Dato : 17-07-02 16:23

Hej...

Jeg har kikket på dette datakabel til min T65:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=74037709&n=602760930&pn=602775831

Kan jeg bruge det kabel til at synkroniser min kalender i telefonen
med Outlook XP ?

Hvor godt er det software der følger med ?

På forhånd tak

/Finn Toft

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-07-02 17:09

"Finn Toft" <ftoft@fito.dk> wrote in message
> Hej...

Hej

> Jeg har kikket på dette datakabel til min T65:
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=74037709&n=602760930&pn=602775831

Det har jeg købt

> Kan jeg bruge det kabel til at synkroniser min kalender i telefonen
> med Outlook XP ?

Ja, såfrem du henter softwaren fra Ericsson.

> Hvor godt er det software der følger med ?

Der er standart software, til redigering i Telefonbog, indstillinger sms
osv...

Men Ericsson, har jo også en del software til det!

Problemet er desværre bare, i mit tilfælle. At USB er voldsomt ustabilt.. Så
det nogengange ikke virker. Og computer fryser i opstarten, da den vil
"loade" usb enheden.

Men den fungere godt som oplader

Kablet kunne godt være længere... Det er kun ca. 1m