Forkert levering af varer
Fra : Erik Andersen

Dato : 17-07-02 15:18

Jeg har for et par uger siden fået leveret en pakke med posten fra at firma
som jeg tidligere har handlet med.
Pakken indeholdt varer til et mig ukendt firma og var sendt til mig ved en
fejltagelse med en følgeseddel på varer jeg har bestilt og modtaget nogle
uger tidligere.
Jeg ringer samme dag til firmaet og fortæller det, hvorefter de lover at
ringe tilbage for at aftale nærmere.
Intet sker!
Jeg ringer efter en uge igen til firmaet, der aftaler at der vil blive
ringet tilbage for at aftale nærmere.
Intet er sket endnu!
Jeg har en ret stor kasse stående og er ved at være ret træt af den. Hvad
gør jeg i sådan en situation?
Kan jeg beholde indholdet hvis de bliver ved med ikke at reagere - kan jeg
afkræve et eller andet eller............
På forhånd tak for svar.

Med venlig hilsen
Erik Andersen

Fra : Brian Mortensen

Dato : 18-07-02 21:13

"Erik Andersen" <eandersn@post6.tele.dk> wrote

> [...]
ukendt
> firma og var sendt til mig ved en fejltagelse.

Jeg kunne egentlig også godt bruge lidt info af den slags. Dog er der en
forskel
lille/stor i mit tilfælde.

Jeg har pt. en pakke fra TDC liggende med en varer jeg afbestilte for et
pænt
stykke tid siden alligevel sender de den til mig. Har endda fået en
bekræftelse
pr. snailmail om at orderen var anulleret... Kan man uden videre beholde den
slags og er der evt. en bagatel grænse? Tænker her på om man uden videre
kan beholde et fejl sendt PC-system o.lign større/dyre ting

--
/Brian