mug på køkkenblomst
Fra : Trinita

Dato : 17-07-02 13:04

Hej
Jeg har en blomt til at stå i mit køkkenvindue, det er vist nok en
hawaiiblomst, men kan ikke helt huske navnet! Men mit problem er at der er
kommet mug oven på jordet ved planten, det ser ikke just pænt ud. Hvad
skyldes dette og hvordan får jeg det til at gå væk og ikke komme igen? Kan
det have noget at gøre med at den står i køkknet?
Jeg vander altid blomsten i skålen.
VH trinita

Fra : Michael Petersen

Dato : 17-07-02 15:52

Trinita skrev i meddelelsen ...
>Hej
>Jeg har en blomt til at stå i mit køkkenvindue

ved ikke, men hvordan kan du finde på at have jord i dit køkken?

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 17-07-02 22:00

Prøv at vande den foroven med en lille smule atamon, ikke hver gang men når
der er tegn på "mug". Og behold du bare din blomst med jord i køkkenet, vi
skulle jo nødigt blive hysteriske, det er værre hvis du ikke vasker hænder
når du har tørret dig bagi, efter toiletbesøg.

Fra : Michael Petersen

Dato : 17-07-02 22:37

Gitte & Thorleif skrev i meddelelsen
<3d35daa6$0$54748$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Og behold du bare din blomst med jord i køkkenet, vi
>skulle jo nødigt blive hysteriske, det er værre hvis du ikke vasker hænder
>når du har tørret dig bagi, efter toiletbesøg.

*LOL* right jord bakterier giver kun maveonde, det andet er værre

Fra : Trinita

Dato : 17-07-02 23:51

Hej
Jeg synes du skal gå rundt og kime dørklokker i din by og så se efter hvor
mange der har blomster i deres køkkenvindue og så spørg om de har ondt i
maven!!!
Helt ærlig, hvor hysterisk kan man være, så vidt jeg ved er det meget
normalt at have blomster i køkkenvinduet!
Desuden har både min mor og mormor haft blomster i deres køkkenvindue hele
livet og de er ikke blevet syge af det. Det er vel et spørgsmål om hvor
hysterisk man vil være med hensyn til livet....for jeg kan godt holde en
lille mavepine ud (selv om jeg aldrig har fået det pga en blomst med jord)
hvis bare jeg må have min blomst!
VH trinita

<3d35e3cb$0$46190$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...