Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et par hestebilleder
Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 17-07-02 13:06

Fra : John

Dato : 17-07-02 14:39

"Jacob W. Jensen" <mail@SLETjacobwaage.dk> skrev i en meddelelse
news:g3dZ8.8172$Yf1.665454@news010.worldonline.dk...
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=11512

Det første er en perle, med en flot sløret neutral baggrund. Men en skam med
den flagrende hale. Er du god i Photoshop? For så er den til at fjerne. I
øvrigt et dejligt kamera, med en endnu dejligere linse Som jeg er
tilbøjelig til at give en meget stor del af æren for det flotte resultat.
Bortset fra fotografen, forståes
--
MVH
John K Hansen

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 17-07-02 17:45

"John" <hansenjnospam@tdcadsl.dk> wrote in message

> "Jacob W. Jensen" <mail@SLETjacobwaage.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Det første er en perle, med en flot sløret neutral baggrund. Men en skam
med
> den flagrende hale.

Jeg synes nu at halen er på sin plads. Hvis det skulle være, kunne jeg
godt fjerne den i PS eller PSP, men det er egentlig med fuld overlæg
at den er med i billedet.

VH.
Jacob W. Jensen

Fra : SuperFOTO

Dato : 17-07-02 22:03

KLAPPER !!!!
***************
Det er sgu godt og utraditionelt arbejde, jeg er imponeret !
Tager selv mange heste billeder, da min kone er exam.. berider,
Jeg er blevet inspireret til at tænke lidt anderledes i dag - tak for det

I øvrigt er jeg glad for at finde den side du henviser til, alle tiders -
til at få målt sine små kunstværker ...

Mvh Per
korvell@pc.dk

---