Hjemmelavet "Letigen"..Please repost *S*
Fra : Tomos

Dato : 17-07-02 12:48

Så for en tid siden, at der var postet en hjemmelavet "Letigen" opskrift her
i gruppen.
Det var noget med nogle urter el. lign + stærk
kaffe. Håber der er en som vil reposte dette.:)
På forhånd Tak; "Fedberg" *SS*

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 18-07-02 08:09

"Tomos" <stallion@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i gruppen.
> Det var noget med nogle urter el. lign + stærk
> kaffe. Håber der er en som vil reposte dette.:)

og den kommer så her

Alternativ Letigen, opskrift

fremstilling af alternativt kombinationspræparat Ephedrin/Koffein

Gå ned i Matas og bestil en pose "Ephredraurt". De har den ikke på lager,
men kan skaffe den fra "Naturdrogeriet", Når du så får den hjem, vil du se,
at der står på etiketten: "Ikke til indtagelse i Danmark". Nu kan du så
vælge at køre uden for landets grænser for at afprøve følgende

i en lille kasserolle koges en stor spiseskefuld ephedraurt i et stort krus
vand (2,5 dl) i ca 10 minutter. Det sidste minut tilsættes en stor
spiseskefuld kaffe, (som absolut ikke må være koffeinfri). Al grumset
filtreres fra, og drikken kan nydes varm eller kold.

Det smager ad H...... til, uanset hvad. Lad være med at drikke det lige før
sengetid.........

Og er selvfølgelig ikke nær så nemt at kontrollere som Letigen, og
overdosering vil både give fornemmelse af stress og hjertebanken, men det er
ihvertfald alternativt.

Lidt om "Ephedraurt":
Det er tørrede blade af planten Ephedra Sienensis, som også kaldes
mormon-the, idet mormoner ellers ikke må drikke hverken the eller kaffe, men
folk finder jo altid en eller anden form for stimulans. I dette tilfælde
Ephedrin.

Venlig hilsen
Lars Pedersen
som efter at have afprøvet ovenstående (som virker) hellere løber en tur.

Fra : Tomos

Dato : 19-07-02 09:56

Til orientering kan jeg oplyse, at jeg ringede direkte
til "NaturDrogeriet" og de oplyste, at "Ephredraurt"
ikke længere må sælges i Danmark pga. den senere
tids "ulykker" med Ephedrin/"Letigen"..Beklageligt...

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 19-07-02 13:22

"Tomos" <stallion@pc.dk> wrote in

> Til orientering kan jeg oplyse, at jeg ringede direkte
> til "NaturDrogeriet" og de oplyste, at "Ephredraurt"
> ikke længere må sælges i Danmark pga. den senere
> tids "ulykker" med Ephedrin/"Letigen"..Beklageligt...

Det er godt nok osse et stykke tid siden, jeg eksperimenterede med det. Det
var foråret 2000.

Jeg gætter på, at du vil kunne få det syd for grænsen. Der kan du så vidt
jeg ved osse få koffein tabletter. Det har vi heller ikke kunnet få her i
landet de sidste omkring 5 år.

Ellers er der kun den mulighed tilbage at dyrke Ephedra Sienensis i haven
selv.

Det må man nemlig godt.....endnu

Venlig hilsen og god weekend
Lars

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 19-07-02 13:47

> [...]

> ikke længere må sælges i Danmark pga. den senere
> tids "ulykker" med Ephedrin/"Letigen"..Beklageligt...

Spurgte du forresten om Naturdrogeriet solgte det i udlandet?

og så kommer jeg lige i tanke om, at produktet Ma Huang også er Ephedra, og
blev solgt i helsekostforretninger, hvor det kostede spidsen af en
jetjager. Det kan være, at det kan skaffes under dette navn.

Det er ikke let at være "gør det selv" medicinmand i vore dage

venlig hilsen
Lars

Fra : Freedom

Dato : 19-07-02 15:10

hvorfor ikke prøve med stryknin;)) Jeg er sikker på i så vil tabe jer;))

Fra : Mookee

Dato : 20-07-02 09:06

"Freedom" <freedom@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hvorfor ikke prøve med stryknin;)) Jeg er sikker på i så vil tabe jer;))

Ja eller cyankalium, det giver nogle utroligt flotte muskelsammentrækninger

Utroligt hvad man vil udsætte sin krop for, for at gøre den sund, ikk?!!
Ninett

Fra : Steen F.

Dato : 21-07-02 23:10

> [...]
> ikke længere må sælges i Danmark pga. den senere
> tids "ulykker" med Ephedrin/"Letigen"..Beklageligt...

Hvilke ulykker?

MVH
Steen