Kawa'en færdig ;o) - ;o(
Fra : Morten Juel

Dato : 17-07-02 12:19

Så blev vordingborg mc færdig med min Kawa, det er jo lækkert den
spiller bare siger de
Men men de har skiftet følgende nye tændrør (de andre var helt nye !) tænd
hætter og en enkelt tændspole.. + de har dysset den.. så der var mere galt
end kun kaburatorene.. så 3400,- koster det.. ;o( så skal hun også spille
max, men mon dog ikke også hun gør det, det lyder til at de har styr på det
i phonen.. så jeg er glad.. selvom det koster endnu en mdr. udsættelse med
mit Golf projekt.. ;o( jeg melder tilbage når jeg har hentet den, så i kan
høre om hun bare er frisk

Så l8r !

Mvh
Morten
Golf II GTI -- http://golf2.dk
Passat 1.6
Gpz 750 -- http://StarChild.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 17-07-02 19:05

Hun triller som en drøm men jeg synes nu at 600,- for en brugt tændspole
er lige i overkanten !!!
Men ellers er jeg godt tilfreds, det er jo en helt ny cykel )
Der ville jeg godt turde aflevere min cykel igen.. 100%

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 17-07-02 19:39

> [...]
> Men ellers er jeg godt tilfreds, det er jo en helt ny cykel )
> Der ville jeg godt turde aflevere min cykel igen.. 100%

Det var godt høre at du har fået noget godt ud af alle dine anstrengelser
;>)

Hvad har den så stået dig i, sådan helt køreklar ?

Dan
(Ducati 748 nu med DK-plade + MZ TS250/2 uden DK plade endnu)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Morten Juel

Dato : 17-07-02 20:34

Tjaa 4500,- i .de og 16110,- i afgift og 3400 i rep og vel en 1000,- i
dele.. det er en 25000,- så det er såmend ikke så slemt !

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 17-07-02 22:28

> Tjaa 4500,- i .de og 16110,- i afgift og 3400 i rep og vel en 1000,- i
> dele.. det er en 25000,- så det er såmend ikke så slemt !

Det lyder også meget rimeligt i mine ører ;>)

Dan
(Ducati 748 + MZ TS250/2)