Keynote ved MacWorld NY
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 17-07-02 12:29

Hvor er det lige man finder adressen til Keynoten... Altså så man kan se
det på quicktime. Nu har jeg efterhånden hørt en del om disse
fantastiske "bønnemøder" så kunne det jo' være sjovt at kigge med nu da
man alligevel holder sommerferie foran Mac'en

--
Mvh Nicolai Brandt

- http://www.robra.dk

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 17-07-02 12:45

Nicolai Brandt <nicstone@mac.com> wrote:

> Hvor er det lige man finder adressen til Keynoten...

Hm... Jeg tror faktisk jeg lige har fundet det... Undskyld ulejligheden.

--
Mvh Nicolai Brandt

- http://www.robra.dk

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 17-07-02 13:05

In article <1ffgwt9.u7hd1h2ohkw2N%nicstone@mac.com>, Nicolai Brandt wrote:

> Hm... Jeg tror faktisk jeg lige har fundet det... Undskyld ulejligheden.

Kunne du ikke liiiiige have givet den til os andre ?? :)

JonB

Fra : David Blangstrup

Dato : 17-07-02 13:22

Gå ind på www.apple.com, der står den lige så tydeligt. God fornøjelse!

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 17-07-02 13:25

Jon Bendtsen <bendtsen@diku.dk> wrote:

> Kunne du ikke liiiiige have givet den til os andre ?? :)

Nåh jo, jeg gik bare ud fra at det kun var mig der ikke kunne finde det.
Det skulle være her: <http://www.apple.com/quicktime/qtv/mwny02/>
Der er ikke noget lige nu, men mon ikke udsendelsen starter omkring
klokken 15.

Fandt det på apples side unde quicktime/what's on

--
Mvh Nicolai Brandt

- http://www.robra.dk