Modne buttede kvinder
Fra : J

Dato : 17-07-02 12:01

Er der nogle der kan hjælpe mig?
Jeg vil gerne ha' en kæreste og efter mange år med slanke piger er jeg
kommet til den erkendelse, at jeg tænder vildt på buttede/frodige kvinder
med meget store bryster. Om de hænger nede på maven har ingen betydning,
bare de er meget store. Men hvor finder man dem? Findes der hjemmesider her
i DK eller i udlandet hvor man skrive til dem. Kvinder syntes generelt at de
er for tykke og måske er jeg svaret på deres ønsker.
Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig, for det er mit store ønske at få
en kæreste som beskrevet.
Jeg er 100% seriøs!!
På forhånd tak for hjælpen
Med venlig hilsen
Niels

Fra : Lis

Dato : 17-07-02 14:58

J <joros@mail.dk> wrote:
vildt
> [...]

Jeg er da ret sikker på, du er svaret på alle tykke pigers
drøm ,
for tykke piger må jo tage det de kan få - ikke ?
Hvor seriøst er det , at søge en kæreste med et på forhånd
defineret udseende ?
Trods alt - held og lykke med jagten.
Lis

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 17-07-02 16:47

> Hvor seriøst er det , at søge en kæreste med et på forhånd
> defineret udseende ?
> Trods alt - held og lykke med jagten.
> Lis

Ligger det ikke i vi menneskers natur at gå efter udseende ? Her er det blot
frodige kvinder i stedet for smukke kvinder eller mænd. Ved at vælge den
smukkeste (sundeste) sikrer man artens overlevelse..

Thore

Fra : Kim Norgaard

Dato : 17-07-02 16:58

SmaRTrxxv wrote:
> Ligger det ikke i vi menneskers natur at gå efter udseende ? Her er
> det blot frodige kvinder i stedet for smukke kvinder eller mænd. Ved
> at vælge den smukkeste (sundeste) sikrer man artens overlevelse..
Du har ganske sikkert ret. Jeg undres dog lige lidt over formuleringen
"i stedet for smukke kvinder" - mener du hermed at frodige/buttede
kvinder ikke kan være smukke ?

--
Kim Norgaard
Copenhagen/Denmark

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-07-02 17:40

Kim Norgaard <jasen@jasen.dk> scribbled:

Hej Kim

> Du har ganske sikkert ret. Jeg undres dog lige lidt over formuleringen
> "i stedet for smukke kvinder" - mener du hermed at frodige/buttede
> kvinder ikke kan være smukke ?

Jo, men her nordpå er idealet slanke personer/kvinder.

Sydpå bliver slanke personer/kvinder på det nærmeste ignoreret.

Jeg synes, buttede kvinder rocks. Kvinder med lidt til både gården og gaden,
og som ikke går i stykker, når de bliver taget hårdt *SF*.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Chokmah

Dato : 18-07-02 03:20

On Wed, 17 Jul 2002 18:39:49 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<mark@fjerndettegazel.dk> wrote:

Øhh hi mark

vinder ikke kan være smukke ?

>Jo, men her nordpå er idealet slanke personer/kvinder.
>
>Sydpå bliver slanke personer/kvinder på det nærmeste ignoreret.

så langt syd på som dele eller store dele af afrika der er desiderete
fedeme et status symbol i bland kvinder !!!

>Jeg synes, buttede kvinder rocks. Kvinder med lidt til både gården og gaden,
>og som ikke går i stykker, når de bliver taget hårdt *SF*.

det har jeg sgu egentligt arldrig tænkte over men jeg var nu godt nok
kærste med en i 1987 - hun var well Øhh buttet dog ikke så moden med
sine 16 år - men det var nu ikke det der gjorede DET hun var medlem af
KFUK... jeg blve elller wild på stedet og fik da hælt uanede mængeder
gamel dansk i denne unge kvinde er var medlem af KFUK ohh ja det har
jeg sgu da helt glemt - Helle hed hun tror jeg .... nå men jeg fik
hende sgu da revet med i en taxa til århus til fuldstændigt vandvitigt
inflytter party - jeg tror ikke der var nogen til stede der havde
under 25 genstande i blodet og var på en eller anden form for stoffer-
hvilket må være den naturlige forklaring på at de havde en lille lej
ude på trappen der gik ud på at falde baglæns ned af trappen med en
pap kasse overhovedet - hvilket stoppede da den evige K - som vi
kaldte ham efter vores bibel : Tom Kristensens : Hærværk - well efter
den evige havenede oven på ne smadret flaske og skulle ha 12 sting i
hovede bunden..... men det tog den unge dame fra KFUK sgu i stiv arm ,
jeg prøvede så at angribe det teologisk hvorda hun havde det med alt
det her men det synes ikke at interessere hende ?
nå men forholdet gik i vasken da vi ne hin usagelig aften gik på rio
grande i Thisted og en af mine mindre bramfri venner fik den mildest
talt udanended ide at spørge til : hvad jeg ville med den fede ko -
han havde ikke set hun var med ; det var så enden på Helle fra KFUK
ja det var sgu da hende der ikke ville mere !

men jeg tænkte set i bag spejlet arldirg over at hun var lidt frodig -
har faktisk tænkt en del mere over at hun nappede en af mine leif
panduro bøger i sjældent tryg og den har jeg ARLDRIG fåed igen
ja sårn kan man være så uheldig !

MvH
Bo M Mogensen

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : J

Dato : 17-07-02 17:41

Hej Kim
Tak for svaret. Jeg har nok udtrykt mig lidt klodset, for jeg mener netop,
at de omtalte kvinder ofte er meget smukke og tiltrækkende.
Venlig hilsen
Niels

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 18-07-02 13:56

- mener du hermed at frodige/buttede
> kvinder ikke kan være smukke ?

Overhovedet ikke, det var ment udfra "samfundsidealet" (jeg hader det
begreb). Jeg er selv helt klart med mest til kvinder med lidt figur. Jeg
tænder også meget mere på den slags dejlige kvinder.

Thore

Fra : Lars Ehlers

Dato : 17-07-02 18:31

On Wed, 17 Jul 2002 17:47:22 +0200, "SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk>
wrote:

>Ligger det ikke i vi menneskers natur at gå efter udseende ? Her er det blot
>frodige kvinder i stedet for smukke kvinder eller mænd. Ved at vælge den
>smukkeste (sundeste) sikrer man artens overlevelse..

Jeg tror, at det Lis mener er, at hvis man paa forhaand har defineret
en bestemt "type", saa afskaerer man maaske sig selv fra at moede "den
rigtige". Maaske ser den person lidt anderledes ud, end man
oprindeligt havde forestillet sig, men det ville man i saa fald aldrig
finde ud af...

Lars
San Francisco
http://www.ehlers.us/
http://pages.sbcglobal.net/sanfranehlers/mustang.htm

Fra : Tomas O.

Dato : 23-07-02 01:02

SmaRTrxxv skrev:

> Ligger det ikke i vi menneskers natur at gå efter udseende ?

Ikke i min

> Her er det blot frodige kvinder i stedet for smukke kvinder
> eller mænd. Ved at vælge den smukkeste (sundeste) sikrer man
> artens overlevelse..

øhh.. mig ikke helt forstå?

Det er vist rigtigt nok at de mest harmonisk byggede mennesker
hvad både krop og ansigt angår scorer højest, men dem der har
forhold til andre mennesker der vitterligt holder er ikke altid de
smukkeste.. faktisk langt fra.

Langt de fleste af mine kærester og løsere forhold har været til
kvinde de fleste mænd ikke vender sig om efter fordi de ikke har
været modeltyper. De har været dejlige varme skønne mennesker, som
heldigvis for mig også var kvinder/piger.

Hilsen
Tomas
--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.forfattervaerkstedet.dk/

Fra : Anders

Dato : 17-07-02 18:27

> Hvor seriøst er det , at søge en kæreste med et på forhånd
> defineret udseende ?

Hej, jeg mener at det absolut kan være seriøst at kigge på figur/ udseende.

Jeg er nemlig en af de typer der har en fetish for supertynde piger, hvor ribben osv. tydeligt
kan ses, vel at mærke hvor der er tale om naturlig bygning/ stofskifte og dermed ikke
foranlediget af nogen sygdom.

Min kæreste tilhører denne kategori og jeg glemmer ikke at fortælle hende dagligt hvor
vidunderlig hun er.
Ud over dette er hun også en meget kærlig type, så det indre er også perfekt for mig.

Så havde jeg ikke kigget på figur/ udseende, ville mit & min partners sexliv være fuldstændig
dødt, såfremt ovenstående ønske om udseende/ figur ikke er opfyldt til fulde.

mvh Anders

Fra : FreeMan

Dato : 17-07-02 19:06

Hej Gruppe

Advarsel: For det første har jeg lidt svært ved at forstå hvordan man kan
stille så specifikke krav til udseendet af en kæreste.

Jeg tror netop at svaret her er "fetish". Hvad så årsagen til dette er...

Under alle omstændigheder, så synes jeg ikke, at en "fetish" er tale om, man
accepterer et andet menneske, med det udseende det nu har. Det er at jage et
ideal. En kvinde vil ikke elskes FORDI hun er tyk eller tynd (OK - måske
hellere fordi hun er tynd en tyk).

J skrev bl.a. : "Kvinder syntes generelt at de er for tykke og måske er jeg
svaret på deres ønsker"

Jeg tror altså næppe, at en kvinde der føler at hun vejer for meget, bliver
specielt begejstret for at en mand elsker hende til dels fordi hun er
stor/rund. Om ikke andet bliver hun fastlåst i rollen som "frodig" kvinde.

Hvad får mon en kvinde til at føle sig bedst tilpas:

- Jeg elsker dig (bl.a.) fordi du er tyk/tynd
- Jeg elsker dig som den person du er

Det er bestemt ikke fordi at jeg synes, at buttede kvinder er uattraktive,
bestemt ikke. Tværtimod synes jeg, at høje, lave, tynde og buttede alle på
hver deres måde kan være særdeles attraktive. Det er mere et spørgsmål om de
er tilfredse med sig selv (og udstråler dette).

Jeg benægter bestemt ikke at fysisk tiltrækning har en vigtig rolle. Men
fordi man elsker buttede piger istedet for tynde (som vel er tidens ideal
ifølge kvinderne), er nøjagtigt lige så snæversynet som det modsatte.

Mvh.

FreeMan (som nok har sat tingene på spidsen)

Fra : Lars Ehlers

Dato : 17-07-02 19:26

On Wed, 17 Jul 2002 20:06:28 +0200, "FreeMan"
<free_and_easy@hushmail.com> wrote:

>Jeg tror netop at svaret her er "fetish". Hvad så årsagen til dette er...

Praecis, og det er mest det, som jeg har et problem med at forstaa.
Herovre paa vestkysten har vi en stor asiatisk befolkning, og der er
mange hvide maend, der har et "asian fetish". Jeg har haft nogle
asiatiske kaerester, og de har alle spurgt om, jeg har et "asian
fetish". Svaret var naturligvis nej, men de skulle lige sikre sig at
det ikke var tilfaeldet.

> [...]
>ideal. En kvinde vil ikke elskes FORDI hun er tyk eller tynd (OK - måske

Selvfoelgelig skal man ogsaa vaere fysisk tiltrukket af sin kaereste,
men man boer vel ikke udelukkende fokusere paa, om han/hun er en
bestemt "type"?

> [...]
>hver deres måde kan være særdeles attraktive. Det er mere et spørgsmål om de
>er tilfredse med sig selv (og udstråler dette).

Personligt har jeg aldrig haft en bestemt type at gaa efter, ellers
havde jeg sikkert aldrig moedt min kone (med mindre selvfoelgelig, at
jeg havde et "black girl fetish"

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 17-07-02 19:47

FreeMan <free_and_easy@hushmail.com> wrote:
> Hej Gruppe
>
> Advarsel: For det første har jeg lidt svært ved at forstå hvordan man
> kan stille så specifikke krav til udseendet af en kæreste.

min tanke her er at det er de indledende runder der afgøres af det ydre....
altså hvis man kigger efter tiltrækkende personer for en selv ( uanset hvad
størrelse man foretrækker) vil ens kommende kæreste også som udgangspunkt
have den figur man foretrækker.....

skifter hun så figur som tiden går har det jo ofte grund i andre ting... som
graviditet ( med ens egne børn) eller evt sygdom..... og så er situationen
en helt anden da man allerede har fundet ud af at denne kvinde der ikke er
den størrelse man nød før, stadig er den kvinde man elsker........

> [...]
> Det er at jage et ideal. En kvinde vil ikke elskes FORDI hun er tyk
> eller tynd (OK - måske hellere fordi hun er tynd en tyk).

jeg tror ingen kvinder uanset størrelse vil elskes for andet end det de er
indvendigt.......
men begæres er jo en helt anden ting.......

> [...]
> bliver specielt begejstret for at en mand elsker hende til dels fordi
> hun er stor/rund. Om ikke andet bliver hun fastlåst i rollen som

nemlig.. men hvis han forelsker sig i en frodig kvinde hvad ligger så til
hinder for at han ikke kan elske hende selvom hun bliver slank??
det er vel ikke udelukkende det ydre der afgør hvad vi elsker......

> Hvad får mon en kvinde til at føle sig bedst tilpas:
>
> - Jeg elsker dig (bl.a.) fordi du er tyk/tynd
> - Jeg elsker dig som den person du er

absolut den sidste......
men som udgangspunkt vil jeg stadig sige at begær jo er en helt anden side
af sagen..... og oftest er begæret jo det der baner vejen for at kærlighed
kan opstå......

> [...]
> og buttede alle på hver deres måde kan være særdeles attraktive. Det
> er mere et spørgsmål om de er tilfredse med sig selv (og udstråler

hvilket jo så er en "fetich" hos dig..... selvtillid.......... hvor andre
mænd måske tiltrækkes af den lidt generte pige....

> [...]
> Men fordi man elsker buttede piger istedet for tynde (som vel er
> tidens ideal ifølge kvinderne), er nøjagtigt lige så snæversynet som

hvorfor??? er der ikke udelukkende tale om en præferance??
lige præsis som din egen der handler om udstråling og selvtillid??

--
knus sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Anders

Dato : 17-07-02 19:59

In article <ah4bof$s0m$1@sunsite.dk>, free_and_easy@hushmail.com says...
> Hej Gruppe
>
> Advarsel: For det første har jeg lidt svært ved at forstå hvordan man kan
> stille så specifikke krav til udseendet af en kæreste.

Sådan er min sexualitet altså bare, og det vil jeg forholde mig til.

> [...]
> specielt begejstret for at en mand elsker hende til dels fordi hun er
> stor/rund. Om ikke andet bliver hun fastlåst i rollen som "frodig" kvinde.

For mit vedkommende har de piger jeg igennem mit liv har kommet sammen været ultra spinkle,
sådan er de født. Dermed beder jeg dem ikke om at være tynde, de er sådan.

> Hvad får mon en kvinde til at føle sig bedst tilpas:
>
> - Jeg elsker dig (bl.a.) fordi du er tyk/tynd
> - Jeg elsker dig som den person du er

Jeg elsker min pige fordi hun er vidunderlig som ven, kæreste, menneske. Jeg syntes at hun er
både unik, smuk og rent sexuelt ophidser hun mig enormt meget.

> [...]
>
> Mvh.
>
> FreeMan (som nok har sat tingene på spidsen)

Jeg har een gang ved et uheld kommet til at date en pige som andre blot vil vurdere som slank.
Dette var intet mindre end fatalt og ret pinligt og jeg bakkede derfor ud.
Det ville da også være synd for hende, hvis vi forsøgte at etablere et forhold, eller skulle vi
måske bare spille ludo resten af vor liv???

Anders

Fra : FreeMan

Dato : 17-07-02 20:53

Hej igen

Jeg har læst både Anders og Sabinas indlæg, jeg har måske nok skudt lidt med
spredehagl. Så her er nogle uddybende spørgsmmål og kommentarer.

Sabina skriver især om tiltrækning og begær. Jeg er selvfølgelig helt enig
med dig i, at tiltrækning er vigtigt. Tiltrækning (mentalt og/eller fysisk)
er endda forudsætningen for at 2 mennesker kan få et forhold.til hinanden.
Så langt så godt.

Sabina skriver også om, at hvis en pige f.ex. skifter figur, så vil
kærligheden stadig være der. Det er for mig her vandende skilles:

Et par citater fra Anders:

[...]

Mit spørgsmål er: Hvis nu din kæreste af en eller anden grund tog 5-10 kg
på, uden at kunne tabe dem igen. Ikke mere end at hun stadig ville være
attraktiv i de flestes øjne. Ville du da elske hende lige så meget? Ville
Jeres forhold gå i stykker af den grund?

Det er for mig det der afgører, om det er en eller anden præference som man
tænder på, eller om det er en fetish.

Ja, jeg har måske nok en præference (eller fetish om du vil - selv om jeg
mere synes det hænger mere sammen med udseende) for kvinder, der accepterer
sig selv som de er. Det kan være et eller andet inde i mig - det kan også
være fordi jeg er ved at være træt af at høre om vægtproblemer. Under alle
omstændigheder er det kun en præference, og ikke noget altafgørende. Møder
man den rigtige bør man selvfølgelig også abstrahere for dette. Omend det
selvfølgelig er nemmere at forelske sig i nogen der er i overnensstemmelse
med sine præferencer.

Jeg håber at jeg har fået præciseret min holdning lidt....

Freeman

Anders wrote:
:: In article <ah4bof$s0m$1@sunsite.dk>, free_and_easy@hushmail.com
:: says...
::: Hej Gruppe
:::
::: Advarsel: For det første har jeg lidt svært ved at forstå hvordan
::: man kan stille så specifikke krav til udseendet af en kæreste.
::

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 17-07-02 21:10

> [...]
>
> Jeg har læst både Anders og Sabinas indlæg, jeg har måske nok skudt
> lidt med spredehagl. Så her er nogle uddybende spørgsmmål og

det skal der jo også være plads til fra tid til anden......

> [...]
> helt enig med dig i, at tiltrækning er vigtigt. Tiltrækning (mentalt
> og/eller fysisk) er endda forudsætningen for at 2 mennesker kan få et

her snakker vi så om det indledende begær..... det der skaber
kontakten......

> Sabina skriver også om, at hvis en pige f.ex. skifter figur, så vil
> kærligheden stadig være der. Det er for mig her vandende skilles:

for mig er der stor forskel på begær og kærlighed.....
eftersom jeg er en kvinde har jeg jo lidt andre "præferancer" end i har.....
i mit tidligere forhold havde min kærestes figur intet at gøre med mine
følelser for ham.... han var bygget så et habit så smadder godt ud, men smid
ham i et par cowboybukser og man falder om af grin......

med min nuværende kæreste skal jeg være ærlig og indrømme at hans
kropsbygning meget med det indledende at gøre... dels mødtes vi over
internettet og det første billede jeg så af ham afslørede blot de generelle
træk og skjulte helt hans øjne.... ( som normalt har ret stor indvirkning på
mig).... dette billede var med til at overbevise mig om at jeg bare _måtte_
møde ham*G*... ved vores første møde opdagede jeg jo at øjnene var det mest
fremtrædende træk hos ham..... også selvom hans intense blik gjorde mig en
smule utilpas*G* .... dog ikke mere end at vi ret hurtigt fandt ud af at det
skulle være os på trods af afstanden......

> [...]
> ville være attraktiv i de flestes øjne. Ville du da elske hende lige
> så meget? Ville Jeres forhold gå i stykker af den grund?

for mig personligt betyder min kærestes vægt ikke det store..... først i det
øjeblik det begynder at skabe problemer for vores sam- og sexliv vil jeg
måske bremse op og tænke over det...... men jeg ville ikke smutte "bare
fordi"..........
nu har jeg heller intet at lade nogen høre... i den tid min kæreste og jeg
har været sammen har jeg haft elevatorvægt......
startede på 63.... steg til 75.... ned på 65... op på 72 og nu på 67..... og
han bliver sku hængende alligevel*SSSSS*

> [...]
> også abstrahere for dette. Omend det selvfølgelig er nemmere at
> forelske sig i nogen der er i overnensstemmelse med sine præferencer.

jeg tror at uanset hvad man mener man har af præferancer vil man altid
opsøge lige præsis "den type".... i alle dens afskygninger..... det kan også
være man har nogle forskellige ting man tænder på... feks store bryster og
generthed...... hvis det ene er til stede kan det være det andet kan
undværes ikk?

> Jeg håber at jeg har fået præciseret min holdning lidt....

en lille smule*G*

Fra : Strangelove

Dato : 17-07-02 21:41

:: ved vores første møde
:: opdagede jeg jo at øjnene var det mest fremtrædende træk hos
:: ham..... også selvom hans intense blik gjorde mig en smule
:: utilpas*G* ....

Hmmm...intenst blik.....der gør en en smule utilpas.....

Nu kommer du ikke sammen med vores statsminister, vel? *GG*

Sorry....kunne ikke lade være

Fra : Mic

Dato : 17-07-02 22:25

> Nu kommer du ikke sammen med vores statsminister, vel? *GG*

Well, højden matcher sgu meget godt. Kanske at det er en uægte bror??

Mic - der storgrinende forbereder sig på en fæl bredside fra John....

Fra : John Sahl

Dato : 18-07-02 07:03

Mic <mico@mandezonen.dk> wrote:
> Well, højden matcher sgu meget godt. Kanske at det er en uægte bror??

Så har du vist været tættere på ham end jeg *G*

> Mic - der storgrinende forbereder sig på en fæl bredside fra John....

Nah, jeg har ferie og slapper af ,-)

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vind 25.000kr til at forsøde sommeren med.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-07-02 01:30

Strangelove <free_and_easy@hushmail.com> scribbled:

Hej Strangelove

> Hmmm...intenst blik.....der gør en en smule utilpas.....
>
> Nu kommer du ikke sammen med vores statsminister, vel? *GG*

Øh, nej. Men han har det der tæller i livets forunderlige regnskab - talk to
me CHokmah *G*.

Mark

Fra : John Sahl

Dato : 18-07-02 07:13

Strangelove <free_and_easy@hushmail.com> wrote:
> Hmmm...intenst blik.....der gør en en smule utilpas.....

Hypnose, men sig det ikke til nogen!

> Nu kommer du ikke sammen med vores statsminister, vel? *GG*

Jeg gider sgu da ikke være statsminister, sådan en nikkedukke..
Næh du når jeg kommer til magten bliver det som en tyrannisk
enehersker i et vaskeægte diktatur. Afstemninger afskaffes, sådan
noget pjat som love og regler er ikke op til det simple folk at
bestemme.

Nåh ja, forresten det er mig der er Sabinas kæreste.

Fra : Chokmah

Dato : 18-07-02 02:53

On Wed, 17 Jul 2002 20:58:53 +0200, Anders <and@andeby.dk> wrote:

>In article <ah4bof$s0m$1@sunsite.dk>, free_and_easy@hushmail.com says...

>Sådan er min sexualitet altså bare, og det vil jeg forholde mig til.

jamen det tror jeg ikke der er nogen der reelt ønsker at forhindre dig
i - men derfor kan der jo godt komme en neuanceret debat ud af hvad
den nu kan fre med sig .....

>For mit vedkommende har de piger jeg igennem mit liv har kommet sammen været ultra spinkle,
>sådan er de født. Dermed beder jeg dem ikke om at være tynde, de er sådan.

Øhh hvor gammel er du ???

>Jeg elsker min pige fordi hun er vidunderlig som ven, kæreste, menneske. Jeg syntes at hun er
>både unik, smuk og rent sexuelt ophidser hun mig enormt meget.

Nå jeg troede eller du var ude at søge men du har fundet ???

> [...]
>Det ville da også være synd for hende, hvis vi forsøgte at etablere et forhold, eller skulle vi
>måske bare spille ludo resten af vor liv???

Anders det tror jeg ikke du skal bryde din hjerne med - lad tingene gå
derrres naturlige gang !!!

MvH
Bo M M

Fra : Anders

Dato : 18-07-02 17:20

> Øhh hvor gammel er du ???

38

> Nå jeg troede eller du var ude at søge men du har fundet ???

Yep, hende & jeg har kommet sammen igennem nogle år. Kort sagt, det bedste der er hændt mig.

mvh Anders

Fra : Norman

Dato : 19-07-02 02:46

"Lis" <lis@lis-petersen.dk> wrote in message news:<3d3577a1$0$12700$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Hvor seriøst er det , at søge en kæreste med et på forhånd
> defineret udseende ?

Det er følelserne der afgører seriøsiteten, ikke kriteriet.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 17-07-02 19:21

On Wed, 17 Jul 2002 13:00:52 +0200, "J" <joros@mail.dk> wrote:

> [...]
>med meget store bryster. Om de hænger nede på maven har ingen betydning,
>bare de er meget store. Men hvor finder man dem?

Øhh felre bekendte af mig bruger scor - datting men mødte en den anden
dag der havde mødt sin på yahoo chat men der er jo ikke billed med ?

> Findes der hjemmesider her
>i DK eller i udlandet hvor man skrive til dem.

MANGE JEG VED SGU ikke hvad adresserne er - men jeg tror sgu ikke
lige at overvægtige kvinder er dem de prøver at sælge flest af på de
baltiske sider....

>Kvinder syntes generelt at de
>er for tykke og måske er jeg svaret på deres ønsker.

Nå Nå ? jeg kender da flere overvægtige ja faktisk mange overvægtige
kvinder - der har flere ønsker ind det og til overflod har den mage de
skal bruge en smule overvægt smækker altså ikke automatisk folk på
stand by - du kan da også prøve gruppen dk.opslag.personelig

>Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig, for det er mit store ønske at få
>en kæreste som beskrevet.
>Jeg er 100% seriøs!!

Øhh ja
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
to live outside the law you must be honest (Dylan)
http://www.chokmah.dk/
I Know what to do-an I m not doing well-(Marlyn manson)

Fra : quind

Dato : 18-07-02 09:37

"J" <joros@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er for tykke og måske er jeg svaret på deres ønsker.
> Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig, for det er mit store ønske at

Prøv et af de mange kontaktbureuer på nettet. F.eks. dating eller jubii's
lovefinder - her er alle "typer" og aldre af mennesker.

Jeg er selv en moden buttet kvinde, og jeg skammer mig absolut ikke over at
være buttet. Jeg har ikke haft problemer med at finde en kæreste. Det
vigtigste er, at man udstråler at man er tilfreds med sig selv, og jeg
forstår ikke den sætning med, at du er svaret på de buttede kvinders ønsker,
jeg håber ikke, at du mener, at en kvinde bør være taknemmelig, fordi du
valgte hende.

mvh quinden