Drinkprogram
Fra : Torben og Anne

Dato : 17-07-02 09:06

Hej

Er der nogle som har en henvisning til et ( godt ) freeware drinkprogram.

mvh Torben Vikkelsø Send også meget gerne til min egen postadresse:
tvav@worldonline.dk

Fra : Marc Friis-Møller

Dato : 17-07-02 12:03

Har du kigget på www.cocktailguiden.dk ?
Der er ikke noget egentligt program, men til gengæld online formularer til
diverse.

Fra : Per H

Dato : 17-07-02 17:25

On Wed, 17 Jul 2002 13:03:11 +0200, "Marc Friis-Møller"
<marc_fm@hot*SpaMMeNot*mail.com> skrev:

>Har du kigget på www.cocktailguiden.dk ?
>Der er ikke noget egentligt program, men til gengæld online formularer til
>diverse.

er det ikke lidt dårligt, Man kan ikke engang se whiskey med
isterning alene.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Per H

Dato : 17-07-02 17:01

On Wed, 17 Jul 2002 10:06:10 +0200, "Torben og Anne"
<tvav@worldonline.dk> skrev:

>Hej
>
>Er der nogle som har en henvisning til et ( godt ) freeware drinkprogram.
>
>mvh Torben Vikkelsø Send også meget gerne til min egen postadresse:

også til mig, og på dansk

Vh Per
ICQ 8212837