Syn af en GSX600F 97'er
Fra : Tim Hoffmann

Dato : 17-07-02 08:34

Hejsa

Jeg skal til syn med min GSX600F. Jeg tror nu ikke at der er nogle
problemer med den, men det er jo noget med at der skal sidde en lang
bagskærm.

Og det gør der ikke på min. Og jeg fik den heller ikke med da jeg
købte den brugt.

Er der nogen der har ideer til en bagskærm ?
Det er jo også noget med at der skal sidde en rød refleks på skærmen,
men er det nødvendig at den SKAL sidde på skærmen, under min baglygte,
der sidder en lille kasse ud med nummerpladelyset, og enden af den
kasse, er en rød refleks, er det nok ?

Mvh

Tim Hoffmann

Fra : Thomas Makro

Dato : 17-07-02 09:13

On 17 Jul 2002 00:33:32 -0700, news@hoffmann-data.dk (Tim Hoffmann)
wrote:

> [...]
>bagskærm.
>
>Og det gør der ikke på min. Og jeg fik den heller ikke med da jeg
Så halshugger synsmanden dig
Du får en anmærkning om at krikken er godkendt, men at den skal have
monteret bagskærm. Så spar besværet med at skaffe en ny.

Har du set lyset, og skal ha en Honda, eller har det slået klik for
dig så du skal ha en madkasse?

--
Mvh Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : Carsten

Dato : 17-07-02 09:20

"Tim Hoffmann" <news@hoffmann-data.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg skal til syn med min GSX600F. Jeg tror nu ikke at der er nogle
> problemer med den, men det er jo noget med at der skal sidde en lang
> bagskærm.

Jeg har en bagskæm-forlænger-dims liggende til en GS 500 som jeg
engang havde. Måske den passer ? Måske du bor et KBH lignende
sted ? I så fald kan du godt låne den for et syns skyld (har har har har
ha hæææææ)

Carsten

Fra : Christian Nedergaard

Dato : 17-07-02 09:30

"Tim Hoffmann" <news@hoffmann-data.dk> skrev i en meddelelse
> Det er jo også noget med at der skal sidde en rød refleks på skærmen,
> men er det nødvendig at den SKAL sidde på skærmen, under min baglygte,
Der skal være en rød refleks bagpå, evt. kan den være integreret i
baglygten, så den _behøver_ ikke at sidde på skærmen...
/cnn